Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkRaarup skriver: Trods jeg døgnkvalme, svært ved at sove pga. kvalme og vågner om natten og bare har det SÅ skidt. Er SÅÅ træt hele tiden - vil min læge ikke sygemelde mig! Hun har istedet sendt mig videre.. Og nu venter jeg på en tid til akupunktur! Ingen ved hvornår det skide brev kommer. I mellemtiden skal jeg så møde i min forpulede aktivering. Er i et køkken, hvor jeg fra 8 til 14 skal lave mad! Det er pisse hårdt for min ryg og der er en masse lugte jeg bare IKKE kan tåle! Kan jeg som kontakthjælpsmodtager sygemelde mig selv ? Kan jeg evt vende min læges syn, og få den sygemeldig ?
Trods jeg døgnkvalme, svært ved at sove pga. kvalme og vågner om natten og bare har det SÅ skidt. Er SÅÅ træt hele tiden - vil min læge ikke sygemelde mig! Hun har istedet sendt mig videre.. Og nu venter jeg på en tid til akupunktur! Ingen ved hvornår det skide brev kommer.
I mellemtiden skal jeg så møde i min forpulede aktivering. Er i et køkken, hvor jeg fra 8 til 14 skal lave mad! Det er pisse hårdt for min ryg og der er en masse lugte jeg bare IKKE kan tåle!
Kan jeg som kontakthjælpsmodtager sygemelde mig selv ? Kan jeg evt vende min læges syn, og få den sygemeldig ?
Jeg er til dagligt ssa'er i en privat hjemmepleje...jeg fik udarbejdet en mulighedserklæring, sammen med min læge og arbejdsgiver. Jeg fik tidlige bækken problemer og kunne derfor ikke lave tunge personforflytninger-så gik lidt ned i tid og fik andre arbejdsopgaver. Det var jeg bare rigtig glad for, for ville ikke stoppe m sygemelding så tidligt. Var omkring uge 12 da jeg fik smerter, men har nu været fuld sygemeldt siden uge 24. Kan du ikke tale med din boss om at gå ned i tid eller tage hjem, hvis du har det meget skidt? det er jo ikke særligt fedt at du kaster opheletiden...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkRaarup skriver: Har det ok i mit lille hovedet! Udover at jeg er så skide syg! Har ikke brug for behandling! Valgte at stoppe behandlingen, da jeg fandt ud af hvad var gravid!
Har det ok i mit lille hovedet! Udover at jeg er så skide syg! Har ikke brug for behandling! Valgte at stoppe behandlingen, da jeg fandt ud af hvad var gravid!
Her bliver jeg altså også forvirret - du har en depression, der ikke bliver taget hensyn til, skrev du tidligere - men du har det fint "i dit hoved" og har ikke brug for behandling? Hvilket hensyn er det, du ønsker i forhold til den depression, du nævner - og nu har det fint med?
TeamRocket skriver: Jeg har nu aldrig hørt om at graviditetsgener skulle kunne være arvelige- det er jo noget med homoner osv og er vist forskellig fra graviditet til graviditet- mine tre graviditeter har også været vidt forskellige. Og jeg tror altså ikke en læge er rasmus modsat, selv om du jo sikkert har det pisse elendigt og det er svært at se, så har lægen jo ret i at det er ikke farligt eller skadeligt at have kvalme, hovedepine, træthed, halsbrænd og øm ryg når man er gravid. Jeg kunne da godt forstille mig hun fejer dig af for at se om du ringer igen og forlanger en konsultation- for dem der lyver giver måske bare op og passer aktiveringen og sådan kan hun feje et par fuskere væk fra en mulig sygemelding. Ring da igen.
Jeg har nu aldrig hørt om at graviditetsgener skulle kunne være arvelige- det er jo noget med homoner osv og er vist forskellig fra graviditet til graviditet- mine tre graviditeter har også været vidt forskellige. Og jeg tror altså ikke en læge er rasmus modsat, selv om du jo sikkert har det pisse elendigt og det er svært at se, så har lægen jo ret i at det er ikke farligt eller skadeligt at have kvalme, hovedepine, træthed, halsbrænd og øm ryg når man er gravid. Jeg kunne da godt forstille mig hun fejer dig af for at se om du ringer igen og forlanger en konsultation- for dem der lyver giver måske bare op og passer aktiveringen og sådan kan hun feje et par fuskere væk fra en mulig sygemelding. Ring da igen.
Det er ikke min læge der er Rasmus modsat, men min sagsbehandler.
Jeg prøver at ringe igen i morgen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128