ingen sygemelding :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.548 visninger
54 svar
0 synes godt om
27. august 2012

FrkRaarup

Trods jeg døgnkvalme, svært ved at sove pga. kvalme og vågner om natten og bare har det SÅ skidt. Er SÅÅ træt hele tiden - vil min læge ikke sygemelde mig! Hun har istedet sendt mig videre.. Og nu venter jeg på en tid til akupunktur! Ingen ved hvornår det skide brev kommer.

I mellemtiden skal jeg så møde i min forpulede aktivering. Er i et køkken, hvor jeg fra 8 til 14 skal lave mad! Det er pisse hårdt for min ryg og der er en masse lugte jeg bare IKKE kan tåle!

Kan jeg som kontakthjælpsmodtager sygemelde mig selv ? Kan jeg evt vende min læges syn, og få den sygemeldig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

FrkRaarup

Jeg spiser små hyppige måltider, og undgår en masse ting..

Men alligvel er jeg ved at gå til i kvalme!!!

Hjæææælp  ?

DEt er så frustererende.

Anmeld

27. august 2012

Solstrålebørn

FrkRaarup skriver:

Trods jeg døgnkvalme, svært ved at sove pga. kvalme og vågner om natten og bare har det SÅ skidt. Er SÅÅ træt hele tiden - vil min læge ikke sygemelde mig! Hun har istedet sendt mig videre.. Og nu venter jeg på en tid til akupunktur! Ingen ved hvornår det skide brev kommer.

I mellemtiden skal jeg så møde i min forpulede aktivering. Er i et køkken, hvor jeg fra 8 til 14 skal lave mad! Det er pisse hårdt for min ryg og der er en masse lugte jeg bare IKKE kan tåle!

Kan jeg som kontakthjælpsmodtager sygemelde mig selv ? Kan jeg evt vende min læges syn, og få den sygemeldig ?

Jeg synes du skal tage snakken med din job konsulent finde en løsning der.... 

Anmeld

27. august 2012

FrkRaarup

Solstrålebørn skriver:

Jeg synes du skal tage snakken med din job konsulent finde en løsning der.... 

Det prøvede jeg i tirsdags.

Hun er pisse ligeglad! Var lige ved at hyle, da jeg sad der til samtale!

Hun forlængede min tid der med 3 måneder, selvom jeg klart bad om, og ønskede, at komme væk fra det køkken!

Anmeld

27. august 2012

Solstrålebørn

FrkRaarup skriver:

Det prøvede jeg i tirsdags.

Hun er pisse ligeglad! Var lige ved at hyle, da jeg sad der til samtale!

Hun forlængede min tid der med 3 måneder, selvom jeg klart bad om, og ønskede, at komme væk fra det køkken!

Ej hvor træls... Hmm... Ja... Så ved jeg ikke liiiiige.... 

Anmeld

27. august 2012

FrkRaarup

Solstrålebørn skriver:

Ej hvor træls... Hmm... Ja... Så ved jeg ikke liiiiige.... 

Ja, det er så!

Ved sku hellere ikke hvad jeg skal gøre!

Anmeld

27. august 2012

CS

FrkRaarup skriver:

Det kan være du skal overveje lægeskift ?

Anmeld

27. august 2012

FrkRaarup

CS skriver:

Det kan være du skal overveje lægeskift ?

Spørgsmålet er bare om en evt. anden læge vil sygemelde med det jeg 'fejler' ?

Anmeld

27. august 2012

MorDk

Jeg havde skiftet læge!!!

Min læge lytter til mig, og støtter mig. Jeg havde det som dig... og han lavede en sygemelding med det samme!

Anmeld

27. august 2012

CS

FrkRaarup skriver:

Spørgsmålet er bare om en evt. anden læge vil sygemelde med det jeg 'fejler' ?

Måske - det er ikke til at sige. Men det lyder bestemt ikke rart der hvor du befinder dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.