PB og HPV vaccine.. Info til jer piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

christina92

Har det nogen betydning når man ammer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

th

christina92 skriver:

Har det nogen betydning når man ammer?

JEg fik at vide af lægerne at man godt måtte amme, men at der ikke var teste på det og da den er gratis i hele 2012 og 13, ville jeg nok vente til amningen var færdig.

Anmeld

24. august 2012

Benjamins'mor

Må man IKKE?!

Jeg fik den imens jeg var gravid for 2 år siden.

Anmeld

24. august 2012

th

Benjamins'mor skriver:

Må man IKKE?!

Jeg fik den imens jeg var gravid for 2 år siden.

jeg fik at vide at det måtte jeg ikke og blev jeg gravid ville jeg ikke få de andre sprøjter. (jeg var med i et forsøg der har kørt over 4 år nu)

Anmeld

24. august 2012

Benjamins'mor

th skriver:

jeg fik at vide at det måtte jeg ikke og blev jeg gravid ville jeg ikke få de andre sprøjter. (jeg var med i et forsøg der har kørt over 4 år nu)

Mærkeligt, Da jeg skulle have nr 2 fandt de ud af jeg var gravid, men jeg fik de sidste 2 alligevel.

Anmeld

24. august 2012

th

Benjamins'mor skriver:

Mærkeligt, Da jeg skulle have nr 2 fandt de ud af jeg var gravid, men jeg fik de sidste 2 alligevel.

ok, jeg var med i forsøget og de sagde bar at det måtte/ville de ikke da de ikke kendte risikoen ved det.

Anmeld

24. august 2012

Miss-86

Peanut skriver:

Stod i samme situation for 1½ år siden 

Og ja det er svært at beslutte sig.

Men jeg valgte ikke at få vaccinen (den kostede vidst 3000 kr på det tidspunkt) - og vi er stadig ikke blevet gravide.. Såh jeg kunne godt have fået den uden det betød noget for os.

Jaa, det er desværre bare ikke noget man kan vide på forhånd.. Altså mht. hvornår man bliver gravid..

Jeg vil og kan ikke vente med pb

Anmeld

24. august 2012

Miss-86

Ih så irriterende. Ville rigtig gerne have den vaccine! Men nu er det 11 måneder siden vi startede på PB, og efter en GUL for 2 måneder siden, er drømmen om lille bebs ikke blevet mindre, ville da slet ikke kunne sætte det på pause i et halvt år? den er svær! For det ville godt nok også være surt, hvis man så engang får noget, og man så ikke har fået den vaccine. Øv altså!

Ja den er meget svær, men jeg læste en anden havde skrevet at Sygesikring Danmark giver tilskud til den (og jeg er medlem), så jeg betaler selv, når vi kommer dertil.. Vil IKKE udskyde pb endnu ½ år..

Anmeld

24. august 2012

Miss-86

UnderCover35 skriver:

Tag endelig imod den vaccine når nu I har muligheden for, endda at få den gratis!! 

Jeg véd godt at tanken om at vente yderligere ½ år på at kunne gå igang med at få børn er længe når man ønsker det men, den vaccine kan skåne jer for så meget bøvl hvis I er nogle af de kvinder der har den type hpv der kan give forstadier til / livmoderhalskræft og i sidste ende redde jeres liv!!

Jeg har læste at Sygesikring Danmark giver tilskud til den (og jeg er medlem), så jeg betaler selv, når vi kommer dertil.. Vil IKKE udskyde pb endnu ½ år..

Anmeld

24. august 2012

Miss-86

Chel1992 skriver:

Står selv med samme dilemma.. Men hvor længe efter man har fået den sidste skal der egentlig gå før man så måtte komme igang med PB hvis du ved det??

Det ved jeg ikke, men tror lige efter.. Ellers ville hun nok have sagt det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.