pain is temporary. Quiting lasts forever.
Emine1203 skriver:
inden for det første år på seminariet har vi kun haft IIS undervisning 5 gange men min lærer siger at mobning er svært at skrive om. min første emne var unge kriminelle som kg synes er et interessant emne og nemmere at gå til. Det mener min lærer også men jeg ved ikke hvordan jeg skal sætte på. Jeg synes bare at det er så svært. Jeg har lavet promlemformulering men ht ind til videre kun valgt en teoretikere som Axel Honneth om hans anerkendelsesteorier. skal jeg kun bruge ham til at lave analysering af min case eller hvad? Eller skal jeg droppe casen og finde en empiri på nettet og analysere den ud fra Axel Honneth?
Hvad vil du undersøge omkring krimminelle unge og hvordan vil du bruge anerkendelse. Jeg har lidt svært ved at foreslå teori når jeg ikke ved hvad du vil undersøge.
Men jeg kommer lige med et bud der er lidt nemmere at gå til:
Du kan evt. skrive omkring hvordan den private anerkendelse kommer til udtryk for unge anbragt uden for hjemmet, da det normalt kun foregår derhjemme og kræver meget tætte relationer.
Her kan du se på teorier som:
Anerkendelse - Axel Honneth
pædagogen som myndighed/samfundets forlænget arm overfor pædagogen som relationsarbejder
magt (Foucoult, Bent Madsen)
relationsdannelse (Per Schultz Jørgensen interaktion - relation)
de tre p'er (proffessionel/personlig/privat)
osv.
Anmeld