jeres fødsels beretninger samt spørgsmål.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Princesspigen

Leneur skriver:

Ups et par tryk og tastefejl.
Kommer på fg 07.30 og brøkdel er brønden... Hmm hmm...

helt okay forstod dt godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Leneur

Princesspigen skriver:

underligt spørgsmål måske, men hvor dårlig er din ryg ?

har selv en skæv ryg så det bekymrer mig lidt om den kan klare fødslen eller om jeg skal have en masse smerte stillende

Har både en skæv ryg og svajer for langt nede i forhold til normalen. Bistikkende var jo det eneste jeg fik, så håber da ikke det bliver værre for dig.

Anmeld

22. august 2012

Guldimaven

Princesspigen skriver:

du skriver at du ikke kan nå at få mere smerte lindring, ønskede du det ?

Ja lige i øjeblikket gjorde jeg! Men nu er jeg glad for at jeg ikke fik det!

Anmeld

22. august 2012

Faith

Princesspigen skriver:

fødte du i badekaret ?

og syndes du badekaret på nogle måde lindrede smerterne bare lidt ?

Nej jeg kom op på briksen da presseveerne startede. Det var mit eget valg. Havde ikke lyst til at føde i vandet. Jeg synes det var utrolig rart og afslappende at ligge i det varme vand. Men om det ligefrem smertelindrede ved jeg ikke. Det gjorde herre nas i hvert fald

Anmeld

22. august 2012

Emily2012<3

Min datter blev født den 2/3-12.

Jeg fik veer omkring kl 19.30 og hun var ude kl 02.47.

Jeg fik kun ilt.

Anmeld

22. august 2012

Masig

Princesspigen skriver:

det er dejligt at høre en det hjalp på  

har dårlig ryg og er i forvejen ikke god til at smerter  men vil helst undgå smertestillende hvis jeg kan..

Sådan havde jeg det også.. altså det gør jo stadig ondt, smerterne forsvinder ikke helt, men jeg synes virkelig det hjalp meget og gjorde smerterne meget nemmere at holde ud...

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

Leneur skriver:

Har både en skæv ryg og svajer for langt nede i forhold til normalen. Bistikkende var jo det eneste jeg fik, så håber da ikke det bliver værre for dig.

okay..¨

min ryg er ikke så slem igen.. jeg har skæv ryg men fik før min graviditet trænet den godt op så jeg var næsten smertefri..  har selvfølgelig nogle smerter nu her sidst i min graviditet men slet ikke i samme grad som før jeg trænede min ryg..  

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

Guldimaven skriver:

Ja lige i øjeblikket gjorde jeg! Men nu er jeg glad for at jeg ikke fik det!

hihi ja okay..

Anmeld

22. august 2012

Guldimaven

Princesspigen skriver:

hihi ja okay..

Fik slet ikke noget smerte lindring andet end vand. Kunne godt se det kunne misforståes på den måde jeg skrev det på!

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

Faith skriver:

Nej jeg kom op på briksen da presseveerne startede. Det var mit eget valg. Havde ikke lyst til at føde i vandet. Jeg synes det var utrolig rart og afslappende at ligge i det varme vand. Men om det ligefrem smertelindrede ved jeg ikke. Det gjorde herre nas i hvert fald

selvfølgelig vil det gøre ondt, tror jeg os det vil gøre selv om man sku vælge en epidural... men noget gør mere ondt end andet..  

men satser lidt på veer i vand og føde på brixen tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.