jeres fødsels beretninger samt spørgsmål.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Princesspigen

twinny skriver:

Jeg blev sat igang kl 10 ca. Mit vand gik klokken 11 og da jeg ankom en time efter på FG vestorm til resten af tiden. Kl 15.31 og 15.38 var drengene født. Ingen smertelindring.

bliver man ikke sat igang på fg ?  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

twinny

Princesspigen skriver:

bliver man ikke sat igang på fg ?  ?

Jo, men tog hjem igen. Da de mente der ville gå lang tid, da der var lukket og slukket.  

Anmeld

22. august 2012

Masig

Princesspigen skriver:

fødte du i vandet eller på brixen ?  

ved du om det er normalt at begynde at bløde som du gjorde ? (jeg tror jeg ville blive bange hvis det var mig )

Jeg fødte i vand og kan kun anbefale det... Det var rigtig god smertelindring og føltes meget naturligt at han kom fra vand ud i vand...

Nej jeg tror ikke det er normalt at bløde SÅ meget, men tegnblødning er jo forskellig fra perosn til person... Det var ikke skadeligt jo, men bare fordi jeg gav mig dernede, og åbenbart også udvidede mig ret hurtigt...

Jeg havde jo haft veer længe så vidste godt der om onsdagen at jeg så småt var igang, så jeg blev faktisk ikke bange for blødningen overhovedet.. ikke så længe den var fulgt af veerne. Havde jeg ikke haft veer kan det da godt være jeg var blevet lidt nervøs...

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

twinny skriver:

Jo, men tog hjem igen. Da de mente der ville gå lang tid, da der var lukket og slukket.  

ar okay på den måde

Anmeld

22. august 2012

Leneur

Mit vand gik 00.15 natten til lørdagog der kommer 2 skyller til. I takt med tegnblødningen tager veerne til henover natten. Kommer på fg ca. 08.30. Kommer først i badekar men det er for hårdt for knæene og ryggen, så kommer op på brøkdel og må endelig begynde at presse men veerne sidder i lænden( har dårlig ryg i forvejen) så får et par bistik der gør HERRE ondt og så virker de kun 10 min... kl. 10.47 lander prinsessen på brystet af mig og om præcis en uge bliver hun sgu' 3 år.... Absolut ikke til at forstå.

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Jeg fødte i vand og kan kun anbefale det... Det var rigtig god smertelindring og føltes meget naturligt at han kom fra vand ud i vand...

Nej jeg tror ikke det er normalt at bløde SÅ meget, men tegnblødning er jo forskellig fra perosn til person... Det var ikke skadeligt jo, men bare fordi jeg gav mig dernede, og åbenbart også udvidede mig ret hurtigt...

Jeg havde jo haft veer længe så vidste godt der om onsdagen at jeg så småt var igang, så jeg blev faktisk ikke bange for blødningen overhovedet.. ikke så længe den var fulgt af veerne. Havde jeg ikke haft veer kan det da godt være jeg var blevet lidt nervøs...

okay der kan man bare se

jeg vil ikke føde i vand men har overvejet vand som smerte lindring under veerne da jeg i forvejen bruger varmt vand meget som smerte lindring til bla min ryg

Anmeld

22. august 2012

Masig

Princesspigen skriver:

okay der kan man bare se

jeg vil ikke føde i vand men har overvejet vand som smerte lindring under veerne da jeg i forvejen bruger varmt vand meget som smerte lindring til bla min ryg

Jeg lå også i badekar herhjemme de sidste ti uger af min graviditet pga smerter i ryggen og maven... Også derfor jeg fandt ud af at det lindrede rigtig godt og at jeg så ville forsøge mig med det til fødslen istedet for den medicinske lindring, og jeg må sige det hjalp rigtig meget... Så kan kun anbefales... Eneste ulempe er at man fryser helt vildt når man så kommer op af det igen

Men så er det jo godt de har varme tæpper

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

Leneur skriver:

Mit vand gik 00.15 natten til lørdagog der kommer 2 skyller til. I takt med tegnblødningen tager veerne til henover natten. Kommer på fg ca. 08.30. Kommer først i badekar men det er for hårdt for knæene og ryggen, så kommer op på brøkdel og må endelig begynde at presse men veerne sidder i lænden( har dårlig ryg i forvejen) så får et par bistik der gør HERRE ondt og så virker de kun 10 min... kl. 10.47 lander prinsessen på brystet af mig og om præcis en uge bliver hun sgu' 3 år.... Absolut ikke til at forstå.

underligt spørgsmål måske, men hvor dårlig er din ryg ?

har selv en skæv ryg så det bekymrer mig lidt om den kan klare fødslen eller om jeg skal have en masse smerte stillende

Anmeld

22. august 2012

Leneur

Leneur skriver:

Ups et par tryk og tastefejl.
Kommer på fg 07.30 og brøkdel er brønden... Hmm hmm...

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Jeg lå også i badekar herhjemme de sidste ti uger af min graviditet pga smerter i ryggen og maven... Også derfor jeg fandt ud af at det lindrede rigtig godt og at jeg så ville forsøge mig med det til fødslen istedet for den medicinske lindring, og jeg må sige det hjalp rigtig meget... Så kan kun anbefales... Eneste ulempe er at man fryser helt vildt når man så kommer op af det igen

Men så er det jo godt de har varme tæpper

det er dejligt at høre en det hjalp på  

har dårlig ryg og er i forvejen ikke god til at smerter  men vil helst undgå smertestillende hvis jeg kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.