Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MilleRasmussen skriver: Jeg er 12+6 henne i dag og har været til vellykket NF scanning hvor alt var fint. Jeg har kun to startpakker herhjemme. Hvornår købte i jeres generelle baby ting? Jeg spørger fordi min veninde sælger én del til billige penge og er intereseret i noget af det, men kan det ikke også gå for stærkt med og købe alt?
Jeg er 12+6 henne i dag og har været til vellykket NF scanning hvor alt var fint. Jeg har kun to startpakker herhjemme. Hvornår købte i jeres generelle baby ting? Jeg spørger fordi min veninde sælger én del til billige penge og er intereseret i noget af det, men kan det ikke også gå for stærkt med og købe alt?
efter Md scanningen begyndte vi så småt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusinde tak for jeres svar! Hun har selv en dreng, men det er neutrale ting og havde ikke tænkt mig og købe én hel masse med det samme. Bor mellem Kalundborg og Holbæk, har hørt en baby butik lukker i Kalundborg 1. Oktober eller November, så ville kigge derned inden
StineW79 skriver: Bryder lige ind i tråden sorry! Bor du i nærheden af Herning? Vh stine
Bryder lige ind i tråden sorry!
Bor du i nærheden af Herning? Vh stine
Jeg har i dag købt 4 body efter et vellykket JM besøg i dag . Ellers har vi købt barnevogn, klapvogn, skråstol og autostol, men kun fordi min veninde solgte det og noget af det var ubrugt, det står hos mine forældre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128