Hvornår købte i første ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.308 visninger
33 svar
0 synes godt om
22. august 2012

MilleRasmussen

Jeg er 12+6 henne i dag og har været til vellykket NF scanning hvor alt var fint. Jeg har kun to startpakker herhjemme. Hvornår købte i jeres generelle baby ting? Jeg spørger fordi min veninde sælger én del til billige penge og er intereseret i noget af det, men kan det ikke også gå for stærkt med og købe alt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Ønskebarnet12

Tror nok jeg var 21-22 uger henne da jeg købte den første natdragt men så ventede jeg igen, og købte da jeg var 25 uger henne og da jeg nåede de 28 uger, så var alt tøjet købt

Anmeld

22. august 2012

LauraL

MilleRasmussen skriver:

Jeg er 12+6 henne i dag og har været til vellykket NF scanning hvor alt var fint. Jeg har kun to startpakker herhjemme. Hvornår købte i jeres generelle baby ting? Jeg spørger fordi min veninde sælger én del til billige penge og er intereseret i noget af det, men kan det ikke også gå for stærkt med og købe alt?  

Jeg er idag 17+2 og har intet købt endnu....
Er sikker på jeg nok skal nå det, og har nok stadig en frygt for at hva nu hvis noget skulle gå galt.... :-( har nok den følelse fordi jeg før har haft en abort, godt nok noget tidligere i graviditeten end jeg er nu...

Men efter vores MD den 12. Sep så tror jeg at jeg ligeså stille går igang... Så ved jeg forhåbentlig også om det skal være lyseblåt eller lyserødt.... :-)

Men tror man skal gøre som man selv føler og har lyst til....

Anmeld

22. august 2012

Miin'Baby'Mus

MilleRasmussen skriver:

Uha, jeg er 18 uger henne og vi bestilte alt vores (altså store møbler) for måske 3 uger siden 

Inden da havde jeg så også kun fået de der babypakker osv 

Anmeld

22. august 2012

M&N

Forrige graviditet som endte i en MA købte vi RIGTIG meget tøj og dragter og småting til baby.

Denne gang har vi ikke købt noget endnu, vi regner dog med at købe barnevognen så snart vi kender kønnet da det er en limited edition fra Emmaljunga's 2011/2012 model som udgår når de nye kommer i butikkerne så vi skal være hurtige.

Ellers tror jeg først det bliver seng, osv, når jeg har overstået MD scanningen, eller hvis der bare er et rigtig godt tilbud man ikke kan modstå.

Mit råd til dig er at hvis det er rigtig billigt og noget du søger fx. en autostol og kønsneutralt så kast dig ud i det  

Anmeld

22. august 2012

Fidus

jg går ind i 19 uge imorgen og skal til MD- scanning d. 28.08.12, svigermor har købt en ny og meget fin brugt barnevogn til os, som vi har fået hjem og står i vores kommende barneværelse det er det eneste vi har købt indtil videre, men går også stille og rolig igang med at købe resten  løbende efter MD-scanningen.

Du skal bare gør som du har lyst til, så længe du har det godt med det, det gør vi herhjemme

Anmeld

22. august 2012

FruK

Jeg er 20+4 i dag og har ikke købt noget endnu.

Tænker at jeg starter inden så længe med at kigge hvad jeg har af baby-tøj i kælderen.

Jeg ville gerne have MD-scanningen overstået før jeg gik i gang.

Jeg har fået flere tilbud om brugte ting og sager, men tænker lidt, at der jo er masser at vælge imellem også på Gul&Gratis eller DBA, så jeg finder nok det rigtige.  

Anmeld

22. august 2012

Holbæktrunten

MilleRasmussen skriver:

Der er jo ingen regler for hvoornår man "må" købe babyting - hvis din veninde har noget du er interesseret i, så køb det dog!

(hilsen hende der hamstrer MINIMUM 1 tøjstørrelse større, så ikke jeg skal ud og bruge en formue på een gang)

Anmeld

22. august 2012

Line8700

Da jeg havde været til NF og alt var godt, begyndte jeg så småt at købe ting.

Anmeld

22. august 2012

serinasmor

købte 3 små kønsneutrale bodyer (det viste sig senere de var kæmpestore) da jeg var omkring uge 11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.