Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MilleRasmussen skriver: Jeg er 12+6 henne i dag og har været til vellykket NF scanning hvor alt var fint. Jeg har kun to startpakker herhjemme. Hvornår købte i jeres generelle baby ting? Jeg spørger fordi min veninde sælger én del til billige penge og er intereseret i noget af det, men kan det ikke også gå for stærkt med og købe alt?
Jeg er 12+6 henne i dag og har været til vellykket NF scanning hvor alt var fint. Jeg har kun to startpakker herhjemme. Hvornår købte i jeres generelle baby ting? Jeg spørger fordi min veninde sælger én del til billige penge og er intereseret i noget af det, men kan det ikke også gå for stærkt med og købe alt?
Ved den første graviditet følte jeg, at jeg havde masser af tid til at nå det hele. Hvilket var et problem da jeg fødte i uge 32 og havde 2 bodier i str 62....
Den her gang må jeg nok i gang lidt før. Men pt er jeg i uge 14+5 og har kun tøjet fra den første. Der går nok liiige et par måneder før jeg går i gang med at proviantere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg begyndte så småt efter MD-scanningen. Jeg havde mistet før, så jeg ville ikke starte for tidligt
Da vi havde været til en veloverstået MD scanning, gik vi ud og bestilte alle de tinge vi skulle bruge både store og små.
Dog fik vi intet med hjem, det blev først hentet 4 uger før termin. Og barnevognen fik vi først da baby var kommet (iflg. tradition, da min far betalte og ønskede dette )
Hej Jeg er 22+5 og har ikke købt noget endnu, regner med at købe efter uge 25. Jeg har det ikke godt med at have en masse babyting liggende for tidligt, men jeg bruger tid på at finde ud af hvad jeg gerne vil købe, når den tid kommer
Michalala skriver: Jeg er faktisk først rigtig begyndt at skaffe babyting her 4 uger før termin (i min barsel). Havde dog bestilt barnevogn ca. 8 uger før. Og købte også en hængevugge tidligere. Men helt generelt har jeg faktisk nærsten ikke købt noget. Tror nemt man kan få købt alt muligt man aldrig får brug for. Men hvis din veninde sælger brugt og billigt, så havde jeg da nok hoppet på den, nu du har muligheden.
Jeg er faktisk først rigtig begyndt at skaffe babyting her 4 uger før termin (i min barsel). Havde dog bestilt barnevogn ca. 8 uger før. Og købte også en hængevugge tidligere. Men helt generelt har jeg faktisk nærsten ikke købt noget. Tror nemt man kan få købt alt muligt man aldrig får brug for.
Men hvis din veninde sælger brugt og billigt, så havde jeg da nok hoppet på den, nu du har muligheden.
Enig
missie20 skriver: Vi købte babysokker lige efter nf, tog vi til Herning og shoppede dem
Vi købte babysokker lige efter nf, tog vi til Herning og shoppede dem
Bryder lige ind i tråden sorry!
Bor du i nærheden af Herning? Vh stine
Hvis det er nogle ting, så som barnevogn, puslebord osv du ka får gratis/ billigt osv villjeg klart slå til!! Neutralt tøj, vill jeg da også sige ja tak til!
Vi købte den første sæk fuld tøj på lagersalg, da jag var i uge 13, alt det andet kom til løbende.
Til alberte købte jeg 2 sæt tøj i uge 12, efter NF. Ellers købte jeg faktisk ik noget her anden gang, da vi jo havde alt fra den første! Vh stine
LauraL skriver: Jeg er idag 17+2 og har intet købt endnu.... Er sikker på jeg nok skal nå det, og har nok stadig en frygt for at hva nu hvis noget skulle gå galt.... :-( har nok den følelse fordi jeg før har haft en abort, godt nok noget tidligere i graviditeten end jeg er nu... Men efter vores MD den 12. Sep så tror jeg at jeg ligeså stille går igang... Så ved jeg forhåbentlig også om det skal være lyseblåt eller lyserødt.... :-) Men tror man skal gøre som man selv føler og har lyst til....
Jeg er idag 17+2 og har intet købt endnu.... Er sikker på jeg nok skal nå det, og har nok stadig en frygt for at hva nu hvis noget skulle gå galt.... :-( har nok den følelse fordi jeg før har haft en abort, godt nok noget tidligere i graviditeten end jeg er nu... Men efter vores MD den 12. Sep så tror jeg at jeg ligeså stille går igang... Så ved jeg forhåbentlig også om det skal være lyseblåt eller lyserødt.... :-) Men tror man skal gøre som man selv føler og har lyst til....
Jeg er 24+0 i morgen og jeg har købt to sutter og en bodystocking.
Vi har allerede fået vildt meget til vores lille monkey-pige, men jeg tør simpelthen ikke købe noget
Jeg finder tit (MEGET TIT) noget jeg bare må eje, men jeg er så bange for at det hele er en drøm.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128