Hvornår købte i første ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

TeamRocket

Jeg er i uge 26 og er ikke begyndt at købe noget endnu. Jeg ville dog smadder gerne meen venter på manden også bliver klar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Sesse89

Sidste gang købt jeg efter NF..

Den her gang blir det nok det samme og køns bestemte ting efter konsscanning.

Anmeld

22. august 2012

tarkoflen

MilleRasmussen skriver:

Jeg er 12+6 henne i dag og har været til vellykket NF scanning hvor alt var fint. Jeg har kun to startpakker herhjemme. Hvornår købte i jeres generelle baby ting? Jeg spørger fordi min veninde sælger én del til billige penge og er intereseret i noget af det, men kan det ikke også gå for stærkt med og købe alt?  

Hvis din veninde har nogle ting, du gerne vil have og det ikke er noget der afhænger af kønnet, så ville jeg slå til!

Jeg er ikke gravid endnu, men har faktisk købt babyalarmer, fordi de var mega billige! Så må jeg jo sælge dem, hvis det aldrig lykkedes os at blive gravide, men mon dog det går så galt

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

MilleRasmussen skriver:

Jeg er 12+6 henne i dag og har været til vellykket NF scanning hvor alt var fint. Jeg har kun to startpakker herhjemme. Hvornår købte i jeres generelle baby ting? Jeg spørger fordi min veninde sælger én del til billige penge og er intereseret i noget af det, men kan det ikke også gå for stærkt med og købe alt?  

jeg købte lidt små ting som lidt tøj og sådan efter Nfén..

tog så en slapper til efter MDén..

men havde så svært ved at komme igang så her med lidt over 7 uger til fødsel mangler jeg stadig en del småting og sådan..  

hvis din veninde har noget du er interesseret i ville jeg købe det inden hun vælger at gi eller sælge det andet sted hen

Anmeld

22. august 2012

Michalala

Jeg er faktisk først rigtig begyndt at skaffe babyting her 4 uger før termin (i min barsel). Havde dog bestilt barnevogn ca. 8 uger før. Og købte også en hængevugge tidligere. Men helt generelt har jeg faktisk nærsten ikke købt noget. Tror nemt man kan få købt alt muligt man aldrig får brug for.

Men hvis din veninde sælger brugt og billigt, så havde jeg da nok hoppet på den, nu du har muligheden.

Anmeld

22. august 2012

missie20

MilleRasmussen skriver:

Vi købte babysokker lige efter nf, tog vi til Herning og shoppede dem

Anmeld

22. august 2012

Faith

Jeg var sent ude begge gange. Med tvillingerne var jeg i uge 30 da vi var ude og kigge på barnevogn. Det resulterede i at vi ikke havde en skid klar da jeg så fødte 3 uger senere

I min anden graviditet var jeg i uge 26 da vi købte barnevognen.

Har begge gange været super bange for at købe en masse og så ende med at abortere. Det ville jeg ikke kunne klare.

Anmeld

22. august 2012

dina1980

jeg ville købe efter uge 21, men nåede det aldrig for fødte i uge 21, så er glad for jeg ikke købte noget, næste gang vil jeg først købe når jeg ved barnet har en chance for at overleve

Anmeld

22. august 2012

Mor til Ella

MilleRasmussen skriver:

Jeg var 20 uger henne. før jeg købte lidt. ( 2 billeder )

Resten købte jeg meget senere.

Men det skal man jo selv bestemme

Jeg havde det bare sådan at HVIS  noget nu gik galt var det skrækkeligt at se på. 

Anmeld

22. august 2012

morethanperfect

Jeg var 8 uger henne tror jeg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.