bliver alt "normalt" efter fødslen ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Nattøs

her er alt blevet normalt igen selv kroppen er. da jeg har tabt alle 8 kg som jeg tog på i graviteten min datter er 5 uger i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Giraffen

Princesspigen skriver:

puha, er i forvejen MEGET følsom så håber ikke det bliver meget værre sådan på hverdags basis efter den lille er kommet for så gr jeg da bare og tuder hele tiden

det tror jeg ikke - men ens perspektiv og empati ændrer sig fordi man nu 100% kan sætte sig ind i fx tragedier hvor børn bliver syge eller dør - det kunne jeg ikke på samme måde før (ikke i den grad hvertfald)

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Giraffen skriver:

det tror jeg ikke - men ens perspektiv og empati ændrer sig fordi man nu 100% kan sætte sig ind i fx tragedier hvor børn bliver syge eller dør - det kunne jeg ikke på samme måde før (ikke i den grad hvertfald)

ja okay det kan jeg godt følge dig i

Anmeld

26. august 2012

Ciss

De mærkelige ting forsvant, men min cyklus er blevet meget bedre, mit hår er blevet tyndere og jeg kan sove hvor som helst og hvornår som helst.

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Ciss skriver:

De mærkelige ting forsvant, men min cyklus er blevet meget bedre, mit hår er blevet tyndere og jeg kan sove hvor som helst og hvornår som helst.

puha frygter os mit hår bliver tyndere

har sådan noget tyndt fint prinsesse hår i forvejen

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

ja måske et underligt spørgsmål men tænker jeg nok ikke er den eneste første gangs gravide med dette spørgsmål

jeg ved jo godt kroppen aldrig bliver helt det samme igen

den følsomme lugtesans, går den tilbage til normalt igen ?

de underlige spisevaner, forsvinder de helt igen ?

de underlige vaner genneralt man har fået sig under graviditeten, hvad med dem ?

smags løgene er jo også lidt ændret, bliver de tilbage til "normal" efter fødslen igen ?

hvad siger i damer  

hjælp med mine underlige tanker

Her blev alt normalt efter fødslen - dog er min lugtesans blevet lidt stærkere end før jeg blev gravid  Den følelsesmæssige påvirkning er også blevet helt vild f.eks. ved at høre noget om børn 

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Her blev alt normalt efter fødslen - dog er min lugtesans blevet lidt stærkere end før jeg blev gravid  Den følelsesmæssige påvirkning er også blevet helt vild f.eks. ved at høre noget om børn 

det er sjovt som folk siger man bliver mere følsom især omkring børn.. det er vidst en ting der går igen hos de fleste mødre her inde  men vidst os meget normalt

Anmeld

26. august 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

ja det må man sige

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

det er sjovt som folk siger man bliver mere følsom især omkring børn.. det er vidst en ting der går igen hos de fleste mødre her inde  men vidst os meget normalt

Ja, det er vist meget normalt  Jeg kan slet ikke tåle at høre om børn der kommer til skade mere 

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Ja, det er vist meget normalt  Jeg kan slet ikke tåle at høre om børn der kommer til skade mere 

det er absolut heller ikke sjovt og ku godt forestille mig atman reagerer lidt mere på det efter man selv har fået børn..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.