bliver alt "normalt" efter fødslen ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Princesspigen

Holbæktrunten skriver:

Her er alt tilbage til normalen af det du spørger om...

Kroppen har været gravid, ja, men her et år efter, kan jeg ikke mærke det på noget måde.

Jeg er blevet mere opmærksom på mine omgivelser (skal jo holde øje med Mosegrisen), og så kan jeg ikke klare at se noget hvor små børn har det sidt. Blev nød til at slukke for det der program om for tidligt fødte i går

uha ja det program, godt nok er jeg fyldt med hormoner, men sys godt nok os det var hårdt..

men var jo lige nød til at se om de små børn klarede den og kom hjem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

kunne de spise de ting før graviditeten ?

Leverpostej og tomat

Kunne godt spise mad med asparges, bare jeg ikke spiste dem, da jeg var gravid kunne jeg INTET spise hvis det var asparges i

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

MortilCilas skriver:

Leverpostej og tomat

Kunne godt spise mad med asparges, bare jeg ikke spiste dem, da jeg var gravid kunne jeg INTET spise hvis det var asparges i

hihi okay

Anmeld

25. august 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

nej dte er rigtigt men kunne nu godt tænke mig at ku gå på gaden forbi dem med meget parfume på uden at få kvalme  

Griner! Der er mange glæder ved at være gravid

Anmeld

25. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
AndreasMor84 skriver:

Hér er alt tilbage til det normale bortset fra lidt ekstra 'dej' på maven og mindre volume foroven efter endt amning:-S

Samme her  Og den kæmpe appetit kan stadig godt komme hvor jeg føler sult lige efter at jeg har spist mig mæt.

Men ellers er alt som det var inden graviditeten

Anmeld

25. august 2012

Giraffen

Princesspigen skriver:

ja måske et underligt spørgsmål men tænker jeg nok ikke er den eneste første gangs gravide med dette spørgsmål

jeg ved jo godt kroppen aldrig bliver helt det samme igen

den følsomme lugtesans, går den tilbage til normalt igen ?

de underlige spisevaner, forsvinder de helt igen ?

de underlige vaner genneralt man har fået sig under graviditeten, hvad med dem ?

smags løgene er jo også lidt ændret, bliver de tilbage til "normal" efter fødslen igen ?

hvad siger i damer  

hjælp med mine underlige tanker

jeg er 100% tilbage til før-graviditeten... næsten

Jeg kan stadig godt li nutella (spiste jeg slet ikke før jeg blev gravid)

Og så er jeg mere følelsesmæssigt påvirkelig - fx ved sørgelige film og tragiske nyheder osv.. men det tror jeg kommer med det at få barn/børn og ikke med graviditeten

Ellers er alt tilbage ved det normale (min datter er 5 måneder)

Anmeld

25. august 2012

Camilla..

Princesspigen skriver:

ja måske et underligt spørgsmål men tænker jeg nok ikke er den eneste første gangs gravide med dette spørgsmål

jeg ved jo godt kroppen aldrig bliver helt det samme igen

den følsomme lugtesans, går den tilbage til normalt igen ?

de underlige spisevaner, forsvinder de helt igen ?

de underlige vaner genneralt man har fået sig under graviditeten, hvad med dem ?

smags løgene er jo også lidt ændret, bliver de tilbage til "normal" efter fødslen igen ?

hvad siger i damer  

hjælp med mine underlige tanker

Alt er som før hos mig

Det eneste er bare jeg elsker chips, det begyndte jeg at spise rigtig meget imens jeg ventede Malik. Og det holder lidt ved endnu

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

Griner! Der er mange glæder ved at være gravid

ja det må man sige

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Giraffen skriver:

jeg er 100% tilbage til før-graviditeten... næsten

Jeg kan stadig godt li nutella (spiste jeg slet ikke før jeg blev gravid)

Og så er jeg mere følelsesmæssigt påvirkelig - fx ved sørgelige film og tragiske nyheder osv.. men det tror jeg kommer med det at få barn/børn og ikke med graviditeten

Ellers er alt tilbage ved det normale (min datter er 5 måneder)

puha, er i forvejen MEGET følsom så håber ikke det bliver meget værre sådan på hverdags basis efter den lille er kommet for så gr jeg da bare og tuder hele tiden

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

Camilla.. skriver:

Alt er som før hos mig

Det eneste er bare jeg elsker chips, det begyndte jeg at spise rigtig meget imens jeg ventede Malik. Og det holder lidt ved endnu

hihi okay.. ja det lader til der erflere hvor der er nogle små vaner dr holder ved  fx dine chips

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.