bliver alt "normalt" efter fødslen ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

kan kun svare for mig selv, men JA!!!

jeg græd jo også over a jeg græd hele tiden... det var ret sjovt.. for jeg var jo ikke ked af det, så det var bare overvældende, både med baby og med a se en selv reagere så vildt.

Men tilbage til dit spørgsmål, så synes jeg a når ens hormoner havde lagt sig lidt efter fødseln, så er alt ved det gamle.

drak kaffe før graviditet, og kunne ikke døje det efter.

og først her nu (i går) 9 uger efter, kan jeg drikke kaffe ígen. Meget mærkeligt

egentlig sjovt som en graviditet kan ændre så meget for en  

jeg var cola afhængi før og ind til jeg nåede til 7 uge.. ku så ikke drikke kvalme inde til 28 uge nu kan jeg ikke drikke meget mere end et lille halvt glas så kommer kvalmen igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

LR85

Princesspigen skriver:

egentlig sjovt som en graviditet kan ændre så meget for en  

jeg var cola afhængi før og ind til jeg nåede til 7 uge.. ku så ikke drikke kvalme inde til 28 uge nu kan jeg ikke drikke meget mere end et lille halvt glas så kommer kvalmen igen

ja det er godt nok sjovt.

det blir spændende a se om det så kommer igen på et tidspunkt

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

ja det er godt nok sjovt.

det blir spændende a se om det så kommer igen på et tidspunkt

ja

vil dog uanset hvad gøre hvad jeg kan for ikke at blive afhængi igen

Anmeld

21. august 2012

LR85

Princesspigen skriver:

ja

vil dog uanset hvad gøre hvad jeg kan for ikke at blive afhængi igen

det ka jeg godt forstå.

glæder mig til a høre om det når tid er.

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

det ka jeg godt forstå.

glæder mig til a høre om det når tid er.

selvfølgelig er tiden ikke meget den første tid efter fødslen, men har da planer om at komme med lidt opdateringer ind i mellem, især fordi mange os venter spændt på hvilke køn jeg venter  hihi

Anmeld

22. august 2012

Tona

Princesspigen skriver:

ja måske et underligt spørgsmål men tænker jeg nok ikke er den eneste første gangs gravide med dette spørgsmål

jeg ved jo godt kroppen aldrig bliver helt det samme igen

den følsomme lugtesans, går den tilbage til normalt igen ?

de underlige spisevaner, forsvinder de helt igen ?

de underlige vaner genneralt man har fået sig under graviditeten, hvad med dem ?

smags løgene er jo også lidt ændret, bliver de tilbage til "normal" efter fødslen igen ?

hvad siger i damer  

hjælp med mine underlige tanker

Ja, jeg syntes at det hele blev normalt igen. Nogle af tingene var normal igen øjeblikkeligt efter fødslen og nogle af tingene rettede sig indenfor de første 3 mdr efter fødslen for mit vedkommende  (de første 3 mdr raser hormonerne nemlig stadig og der kan man ikke helt regne med noget. Hvis den første tid er hård skal man altid tænke på at "det bliver godt om 3 mdr"

Anmeld

22. august 2012

MorDk

Princesspigen skriver:

ja måske et underligt spørgsmål men tænker jeg nok ikke er den eneste første gangs gravide med dette spørgsmål

Nej kroppen bliver ikke den samme... men sådan er det jo.

Jeg har stadig en ret følsom lugtesans... Nu er jeg godt nok gravid igen, men efter jeg havde født var den stadig meget følsom...

de underlige spisevaner, forsvinder de helt igen ? Ja mine gjorde...

de underlige vaner genneralt man har fået sig under graviditeten, hvad med dem ? Jeg ved ikke helt hvad du mener...  så har ikke noget svar!

smags løgene er jo også lidt ændret, bliver de tilbage til "normal" efter fødslen igen ? Mine gjorde ikke... der er stadig ting jeg ikke kan lide som jeg holdt mig fra i graviditeten... men tror mere det er psykisk betinget...

hvad siger i damer  

Har skrevet mine svar under dine spørgsmål. Kan jo kun svare ud fra mig selv... (mine svar er skrevet med rødt)

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

Amandas-mor skriver:

Ja, jeg syntes at det hele blev normalt igen. Nogle af tingene var normal igen øjeblikkeligt efter fødslen og nogle af tingene rettede sig indenfor de første 3 mdr efter fødslen for mit vedkommende  (de første 3 mdr raser hormonerne nemlig stadig og der kan man ikke helt regne med noget. Hvis den første tid er hård skal man altid tænke på at "det bliver godt om 3 mdr"

hihi okay, rart at vide

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

MorDk skriver:

Har skrevet mine svar under dine spørgsmål. Kan jo kun svare ud fra mig selv... (mine svar er skrevet med rødt)

super, tak for dit svar

Anmeld

22. august 2012

Holbæktrunten

Princesspigen skriver:

de underlige spisevaner, forsvinder de helt igen ?

de underlige vaner genneralt man har fået sig under graviditeten, hvad med dem ?

smags løgene er jo også lidt ændret, bliver de tilbage til "normal" efter fødslen igen ?

hvad siger i damer  

Her er alt tilbage til normalen af det du spørger om...

Kroppen har været gravid, ja, men her et år efter, kan jeg ikke mærke det på noget måde.

Jeg er blevet mere opmærksom på mine omgivelser (skal jo holde øje med Mosegrisen), og så kan jeg ikke klare at se noget hvor små børn har det sidt. Blev nød til at slukke for det der program om for tidligt fødte i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.