bliver alt "normalt" efter fødslen ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.543 visninger
49 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Princesspigen

ja måske et underligt spørgsmål men tænker jeg nok ikke er den eneste første gangs gravide med dette spørgsmål

jeg ved jo godt kroppen aldrig bliver helt det samme igen

den følsomme lugtesans, går den tilbage til normalt igen ?

de underlige spisevaner, forsvinder de helt igen ?

de underlige vaner genneralt man har fået sig under graviditeten, hvad med dem ?

smags løgene er jo også lidt ændret, bliver de tilbage til "normal" efter fødslen igen ?

hvad siger i damer  

hjælp med mine underlige tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

maria_wlt

Her er alt det du nævner ved det samme igen.. Jeg har ikke taget en eneste ting med til hverdagen

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

maria_wlt skriver:

Her er alt det du nævner ved det samme igen.. Jeg har ikke taget en eneste ting med til hverdagen

uh det lyder super

Anmeld

21. august 2012

AndreasMor84

Hér er alt tilbage til det normale bortset fra lidt ekstra 'dej' på maven og mindre volume foroven efter endt amning:-S

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

AndreasMor84 skriver:

Hér er alt tilbage til det normale bortset fra lidt ekstra 'dej' på maven og mindre volume foroven efter endt amning:-S

er os godt klar over kroppen ikke bliver det samme igen.. men så længe de andre ting forsvinder

kan fx ikke gå forbi folk med parfume på gaden uden at blive dårlig  ku jeg godt før..

Anmeld

21. august 2012

LR85

Princesspigen skriver:

ja måske et underligt spørgsmål men tænker jeg nok ikke er den eneste første gangs gravide med dette spørgsmål

de underlige vaner genneralt man har fået sig under graviditeten, hvad med dem ?

smags løgene er jo også lidt ændret, bliver de tilbage til "normal" efter fødslen igen ?

hvad siger i damer  

for mit vedkommende, blev disse ting du nævner normale igen.

MEN, bliv ikke overrasket hvis du pludselig kan høre ALT der er i nærheden af dig, a en radius på 1 km.

For nogen, blusser ens høresans virkelig kraftigt op, tror det er en helt automatisk ting, som høre til det at bliver mor, urkvinde og skulle kunne reagere hvis barnet har brug for hjælp.

Jeg oplevede det MEGET efter jeg fik min første, men intet her ved nr. 2 barn.

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

for mit vedkommende, blev disse ting du nævner normale igen.

MEN, bliv ikke overrasket hvis du pludselig kan høre ALT der er i nærheden af dig, a en radius på 1 km.

For nogen, blusser ens høresans virkelig kraftigt op, tror det er en helt automatisk ting, som høre til det at bliver mor, urkvinde og skulle kunne reagere hvis barnet har brug for hjælp.

Jeg oplevede det MEGET efter jeg fik min første, men intet her ved nr. 2 barn.

det lydt lidt sjovt det du nævner, men det er så kun for en periode eller ?

Anmeld

21. august 2012

LR85

Princesspigen skriver:

det lydt lidt sjovt det du nævner, men det er så kun for en periode eller ?

ja, det var ca 2-4 uger tror jeg.

Men RIGTIG meget de første dage.

Kan huske a jeg måtte bede mand og svigermor om a sørge for, ikke at ramme med kniv og gaffel på tallerkenen, da lyden simpelthen var ALT for høj.

og de skulle hviske. Det var helt galt

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

ja, det var ca 2-4 uger tror jeg.

Men RIGTIG meget de første dage.

Kan huske a jeg måtte bede mand og svigermor om a sørge for, ikke at ramme med kniv og gaffel på tallerkenen, da lyden simpelthen var ALT for høj.

og de skulle hviske. Det var helt galt

hihi.. lyder lidt sjovt men selvfølelig ikke særlig sjovt hvis man er lig i siturationen  men så længe det går over igen så er det jo godt nok

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

hvad siger i damer  

Ingen af de ting, du nævner, var noget jeg oplevede under graviditeten Når det er sagt, bliver intet nogensinde normalt igen, når først man har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.