bliver alt "normalt" efter fødslen ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Frk.S

Her er alt tilbage til normalt.... eller i hvert fald som det var før!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Aagaard

AndreasMor84 skriver:

Hér er alt tilbage til det normale bortset fra lidt ekstra 'dej' på maven og mindre volume foroven efter endt amning:-S

Det lyder MEGET som det også er her

Anmeld

21. august 2012

LR85

Princesspigen skriver:

hihi.. lyder lidt sjovt men selvfølelig ikke særlig sjovt hvis man er lig i siturationen  men så længe det går over igen så er det jo godt nok

det er ret komisk nu, men tror svigermor var lidt træt a mig og mine hormoner (som ud over det går amok de første stykke tid også når man har fået et lille barn)

jeg advarede manden den her gang, om a han jo nok skulle være stille og ikke synes jeg var en umulig kælling  -men ja, det kom ikke.

Dog tudede jeg når den lille sov, spiste, græd, kiggede og alt. Synes bare han var SÅ sød og jeg kunne slet ikke rumme alt den kærlighed.

Efter et par dage med trøst, grinede han efterhånden af mig, på en sød måde.

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

Ingen af de ting, du nævner, var noget jeg oplevede under graviditeten Når det er sagt, bliver intet nogensinde normalt igen, når først man har født

nej dte er rigtigt men kunne nu godt tænke mig at ku gå på gaden forbi dem med meget parfume på uden at få kvalme  

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

det er ret komisk nu, men tror svigermor var lidt træt a mig og mine hormoner (som ud over det går amok de første stykke tid også når man har fået et lille barn)

jeg advarede manden den her gang, om a han jo nok skulle være stille og ikke synes jeg var en umulig kælling  -men ja, det kom ikke.

Dog tudede jeg når den lille sov, spiste, græd, kiggede og alt. Synes bare han var SÅ sød og jeg kunne slet ikke rumme alt den kærlighed.

Efter et par dage med trøst, grinede han efterhånden af mig, på en sød måde.

ja hormonerne er jeg os forberedt på  spørgsmålet er mere om kæresten er  hihi

er normalt i hverdagen en der har let til tåre men har faktis ikke været værre i graviditeten, heldigvis, men kan jo være det kommer når jeg har født

Anmeld

21. august 2012

morethanperfect

Princesspigen skriver:

ja måske et underligt spørgsmål men tænker jeg nok ikke er den eneste første gangs gravide med dette spørgsmål

jeg ved jo godt kroppen aldrig bliver helt det samme igen

den følsomme lugtesans, går den tilbage til normalt igen ?

de underlige spisevaner, forsvinder de helt igen ?

de underlige vaner genneralt man har fået sig under graviditeten, hvad med dem ?

smags løgene er jo også lidt ændret, bliver de tilbage til "normal" efter fødslen igen ?

hvad siger i damer  

hjælp med mine underlige tanker

Ja alt ved mig blev normalt igen da jeg havde fået Oscar ..
Det var vildt underligt  

Anmeld

21. august 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

ja måske et underligt spørgsmål men tænker jeg nok ikke er den eneste første gangs gravide med dette spørgsmål

jeg ved jo godt kroppen aldrig bliver helt det samme igen

den følsomme lugtesans, går den tilbage til normalt igen ?

de underlige spisevaner, forsvinder de helt igen ?

de underlige vaner genneralt man har fået sig under graviditeten, hvad med dem ?

smags løgene er jo også lidt ændret, bliver de tilbage til "normal" efter fødslen igen ?

hvad siger i damer  

hjælp med mine underlige tanker

Min lugtesans er stadig sart, men den var også ekstrem følsom da jeg var gravid. Kunne ikke klare lugten af noget!

De fleste ting jeg var vild med under min graviditet, kan jeg slet ikke spise i dag. Som leverpostej, asparges, tomat, appelsin og klementin.

Anmeld

21. august 2012

LR85

Princesspigen skriver:

ja hormonerne er jeg os forberedt på  spørgsmålet er mere om kæresten er  hihi

er normalt i hverdagen en der har let til tåre men har faktis ikke været værre i graviditeten, heldigvis, men kan jo være det kommer når jeg har født

kan kun svare for mig selv, men JA!!!

jeg græd jo også over a jeg græd hele tiden... det var ret sjovt.. for jeg var jo ikke ked af det, så det var bare overvældende, både med baby og med a se en selv reagere så vildt.

Men tilbage til dit spørgsmål, så synes jeg a når ens hormoner havde lagt sig lidt efter fødseln, så er alt ved det gamle.

drak kaffe før graviditet, og kunne ikke døje det efter.

og først her nu (i går) 9 uger efter, kan jeg drikke kaffe ígen. Meget mærkeligt

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

morethanperfect skriver:

Ja alt ved mig blev normalt igen da jeg havde fået Oscar ..
Det var vildt underligt  

ja det må være lidt underligt efter 9 måneder med alt det, men dejligt alligevel at slippe af med de ting igen

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

MortilCilas skriver:

Min lugtesans er stadig sart, men den var også ekstrem følsom da jeg var gravid. Kunne ikke klare lugten af noget!

De fleste ting jeg var vild med under min graviditet, kan jeg slet ikke spise i dag. Som leverpostej, asparges, tomat, appelsin og klementin.

kunne de spise de ting før graviditeten ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.