Hello Kitty?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Kakao

Har aldrig været fan af tegneseriefigurer, som bliver brugt til alt fra tallerkener til sokker og sengetøj.. har aldrig synes at peter plys og hello kitty var søde, og hvis jeg fik babytøj med det på, så har jeg ikke kunnet få mig selv til at give min datter det på!!

Meeen.. Efter da hun blev ca 2 år, begyndte hun at blive optaget at hello kitty.. Hun gik direkte efter det når vi har været i BR og da hun blev 3 ønskede hun sig sokker og bluse med hello kitty på.. og jeg må indrømme, at min datters begejstring lige så stille smitter af på mig.. Synes nu pludselig at den lille figur er sød nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Lovely<3

MorDk skriver:

Hello Kitty

Jeg har stemt ud fra min datters mening Og ifølge hende er det altså hot. Selv er jeg ret neutral.

Desuden synes jeg, at mange af de populære tøjmærker er endnu grimmere end Hello Kitty. Personligt krummer jeg tæer når jeg ser et barn iklædt Molo eller Småfolk fra top til tå...simpelthen så gyseligt!

Anmeld

21. august 2012

wamse

Jeg har svaret ud fra min datter på 6 år, og hos hende er det et total hit både i tøj, sengetøj, håndklæder, figurer, slik, gardiner,film, m.m.

Jeg har som sådan ikke en holdning til katten, altså jeg er helt neutral omkring den, og kan sagtens rumme min datters interesse i den

Anmeld

21. august 2012

twinny

deres bamser er søde. Ellers synes jeg ikke.

Anmeld

21. august 2012

Linsi

synes ikke selv om det, men børn elsker det.. d et er vel det der tæller  venter en pige til slutningen af sep. Glæder mig til at smide hende i smæk bukser og andet en lyserødt hello kitty, eller tyld tøj aka prinsesse tøj som ikke r tøj. Kan ikke fordrage alt det lyserøde stadsmen hun kommer jo nok til en dag at ville have alle de ting 

Anmeld

21. august 2012

SaNiNa

Hader den og så længe Naia ikke selv har en mening så vælger mor den fra. Også hvis hun får den i gave vores familie ved det dog også

Anmeld

21. august 2012

Lullaby

Til børn er det da ok. Ikke værre end så meget andet.  Men de forældre der render rundt i et matchende sæt samtidig er det knap så fedt

Anmeld

21. august 2012

Maja88

jeg elsker hello kitty til min datter

Anmeld

21. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hvis du spørger min datter, er Hello Kitty det hotteste i verden (hun er knap 3)

Anmeld

21. august 2012

TeamRocket

I love it- specielt ROCK serien hvor hun er rockstar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.