Hello Kitty?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Den lykkelige

MortilElias2010 skriver:

Samme her, men det gælder det mes indenfor de der verdener. Disney, Peter Plys osv. Men nu er det ikke mig der skal stilles tilfreds og jeg følger selvfølgelig det min søn interesserer sig for. Er han glad er jeg glad 

Ja ja selvfølgelig.. jeg køber også massevis af hallo kitty og laver kitty kager osv til dem i familien som elsker det.. kan jo se de bliver glade og det er det vigtigste.. at katten så ikke siger mig noget er jo en anden sag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

MortilElias2010

Den lykkelige skriver:

Ja ja selvfølgelig.. jeg køber også massevis af hallo kitty og laver kitty kager osv til dem i familien som elsker det.. kan jo se de bliver glade og det er det vigtigste.. at katten så ikke siger mig noget er jo en anden sag..

Præcis 

Anmeld

21. august 2012

MorDk

BellaT skriver:

Elsker den! Den lille kat var nemlig også på mode, da jeg var barn.

Min datter ELSKER den nok endnu mere end mig.

Og når stort set ALLE synes den er dårlig stil, så elsker jeg den endnu mere.

Og hvis nu småpigerne selv måtte bestemme, hvad ville de så vælge: de gyselige Katvig-æbler eller en lille nuttet kat med sløjfe?

Hello Kitty = HOT, he he.

Anmeld

21. august 2012

Clisolka

Noooot 

Så længe Isabella ikke ved hvad det er, så køber jeg det ikke - det skal tids nok komme  Det eneste hun har med den populære kat, er 2 bamser hun har fået fra mormor og et par sko med katten på siden (heldigvis ikke så tydeligt) 

Anmeld

21. august 2012

Clisolka

Tilmeldt skriver:

Stort NOT!!!!

Jeg synes det er så rædselsfuldt, hvad de har piftet det op til!! Jeg så en dag at i Kina har de butikker kun med den dumme kat.. Selv brudekjoler!!!   Det er alt alt for meget, efter min smag!!

Nu du skriver det, har du så set BR's sortiment med katten??  Seriøst, man kan jo få alt med den 

Anmeld

21. august 2012

132319

Jeg hadede den kat indtil jeg fik en 1½årig datter der bare ELSKER den! 

Alt for at hun er glad, så hun får ting med Kitty

Anmeld

21. august 2012

sarahb

Den mest irriterende kat der findes, og virkelig ikke tiltalende når den så sidder på diverse tøj

NO GO!

Anmeld

21. august 2012

Mette.

Hello Kitty

Jeg har ikke et hverken hader eller elsker forhold til den, men min datter på 2 år og 4 måneder forguder Kitty og det synes jeg bestemt hun skal have lov til, så vi har ret meget med den herhjemme,

Anmeld

21. august 2012

De3Guldklumper

jeg har fået NOK af den kat så undgår den helst men med en datter i huset på knap 5 så kan vi ikke het undgå den når vi går i H&M men heldigvis er hun mere forgabt i Disney´s prinsesser så det er sådan nogle bluser som ligger i skabet herhjemme..

Anmeld

21. august 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP

Her hos os har vi også budt Kitty velkommen  Da vi bor i Sønderjylland kalder min kæreste den for MOJN Kitty...

Kitty er okay for mig !!

...OG...hvem ville ikke bo her:

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA...hello_kitty_castle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.