Hello Kitty?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

klock66

MoarHvidovre skriver:

Min datter har Hallo Kitty og min søn har Cars/Spidermann. De synes begge, at det er FANTASTISK. Jeg er ikke stor fan af hverken den ene eller den anden, men når mine børn gerne vil have det, så får de det selvfølgelig.

samme her... Datter er syg med hello kitty og knægten med cars og spiderman

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

4xGreve

Sommerfugl86 skriver:

Eeeeeeelske Hello Kitty
Både på tøj og som legetøj, 
Min datter på 3 er også helt vild med det, og bliver møg fornærmet når vi er ude at handle og jeg NÆGTER at give 20 kroner for 4 ruller toiletpapir med Hello Kitty...

Enig herhjemme er vi også vilde med hello kitty... Og især vores pige på 4 år

Anmeld

21. august 2012

BellaT

eliasogmor skriver:

det svar undrer mig ikke..... hello kitty = gyseligt.......

Ha Ha! Ikke hvis du spørger mig og tøsepigen!

Den er da så søøøøj!

Katvig-æbler is not!

Vi kommer til at diskutere det her for evigt.

Anmeld

21. august 2012

Stort NOT!!!!

Jeg synes det er så rædselsfuldt, hvad de har piftet det op til!! Jeg så en dag at i Kina har de butikker kun med den dumme kat.. Selv brudekjoler!!!   Det er alt alt for meget, efter min smag!!

Anmeld

21. august 2012

Muhmi

Not

Anmeld

21. august 2012

Muhmi

Tilmeldt skriver:

Stort NOT!!!!

Jeg synes det er så rædselsfuldt, hvad de har piftet det op til!! Jeg så en dag at i Kina har de butikker kun med den dumme kat.. Selv brudekjoler!!!   Det er alt alt for meget, efter min smag!!

Anmeld

21. august 2012

jydeinden

så længe man holder det til ting og ikke så meget tøj synes jeg det er fint men er vel en smagssag, personligt er jeg da heller ikke så meget til noget af det tøj der er på mode, men derfor må folk da gå i det de lyster

Anmeld

21. august 2012

Nemesis

hos Sara på lidt over 2,5 er den et stort hit, jeg selv har ikke noget forhold til den. Det er vel det samme for pigerne som Batman, spiderman, pokemon, Ben10 osv er for drengene.

Sara har noget tøj med Kitty og nogle tallerkener, men hun leger helt med dit dukkebarn.

:-) Sisse

Anmeld

21. august 2012

MortilElias2010

Den lykkelige skriver:

Jeg er godt klar over det er MEGET hot for pigerne i min familie som er 3-5 år.. men altså jeg er ikke den største fan..  har svaret not..

Samme her, men det gælder det mes indenfor de der verdener. Disney, Peter Plys osv. Men nu er det ikke mig der skal stilles tilfreds og jeg følger selvfølgelig det min søn interesserer sig for. Er han glad er jeg glad 

Anmeld

21. august 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Hello Kitty

HADER hello kitty

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.