Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BellaT skriver: Ha Ha! Ikke hvis du spørger mig og tøsepigen! Den er da så søøøøj! Katvig-æbler is not! Vi kommer til at diskutere det her for evigt.
Ha Ha! Ikke hvis du spørger mig og tøsepigen!
Den er da så søøøøj!
Katvig-æbler is not!
Vi kommer til at diskutere det her for evigt.
ja det gør vi nok ret sikkert..... ret heldig jeg kun har drenge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver: ja det gør vi nok ret sikkert..... ret heldig jeg kun har drenge
Ja, men der findes jo også Cars tøj, Spiderman tøj, Ben10 tøj osv. Synes selv det er grimt. Men det gør Phlips IKKE.
Såeh, ikke meget at gøre der. Takker bare for at han ikke synes at æbler er megaseje.
Jeg synes ganske enkelt at det er rædselsfuldt, bryder mig slet ikke om det og kunne aldrig finde på at købe noget til min datter med det mærke. Dertil skal det siges, at når min datter en dag er gammel nok til selv at vælge og ønske sig ting, så vil hun selvfølgelig få det, trods mit anti Hello Kitty koncept
/Fenja
Jannicks.mor skriver: Synes den er fjollet, det er en kat der ikke kan andet end at se sød ud
Synes den er fjollet, det er en kat der ikke kan andet end at se sød ud
Ja og det er vel også fint nok? *S* Ungerne elsker det kræ...
Jeg er ikke super fan... meeen hvis min lille pige gerne vil have Hello Kitty... så hvorfor ikke... *S*
Fenja09 skriver: Jeg synes ganske enkelt at det er rædselsfuldt, bryder mig slet ikke om det og kunne aldrig finde på at købe noget til min datter med det mærke. Dertil skal det siges, at når min datter en dag er gammel nok til selv at vælge og ønske sig ting, så vil hun selvfølgelig få det, trods mit anti Hello Kitty koncept /Fenja
Sådan har jeg det også *S*
Babymor2010 skriver: Nu du skriver det, har du så set BR's sortiment med katten?? Seriøst, man kan jo få alt med den
Nu du skriver det, har du så set BR's sortiment med katten?? Seriøst, man kan jo få alt med den
Ja, det er nemlig lige præcist som du skriver, ALT!!!
MorDk skriver: Hello Kitty
Hello Kitty
Altså nu kommer det an på hvem du spørg i vores familie - Den store pige HOOOOOT !!! Moren Not - kan ikke udstå det lille kattedyr og for min skyld måtte den dille snart godt blive glemt og pakket langt væk. Nå men som den rumlige mor jeg er, smiler jeg pænt når vi er i diverse tøjbutikker når datteren dåner over kjoler og andet tøj med kattedyret. Her har hun masser af undertøj og nattøj med dyret - hun går i hallo kitty tøj og jeg skal ikke glo på det en stor og tilfreds familie hehe...
BellaT skriver: Ja, men der findes jo også Cars tøj, Spiderman tøj, Ben10 tøj osv. Synes selv det er grimt. Men det gør Phlips IKKE. Såeh, ikke meget at gøre der. Takker bare for at han ikke synes at æbler er megaseje.
og ja M elsker tøj med superhelt han vil helst ikke ha´andet på og så nu er han også så stor at tøj med tog girafer æbler osv ser bare ikke pænt ud på sådan stor dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128