Hello Kitty?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt blankt, da jeg syntes at det afhænger af sammenhæng! 

Thea er ret glad for hallo kitty, men har det kun i meget begrænset mængder! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Sommerfugl86

Eeeeeeelske Hello Kitty
Både på tøj og som legetøj, 
Min datter på 3 er også helt vild med det, og bliver møg fornærmet når vi er ude at handle og jeg NÆGTER at give 20 kroner for 4 ruller toiletpapir med Hello Kitty...

Anmeld

21. august 2012

Alexander&Lærke

har stemt hot, men ikke fordi jeg syntes det er den fedeste kat der findes, men kan godt lide tingene og tøjet med hallo kitty på, måske bliver jeg kloger med tiden men min datter er også kun 1 år og det hun har er noegt jeg har valgt til hende..... 

Anmeld

21. august 2012

Frk. Himmelblå

MorDk skriver:

Hello Kitty

Kan ikke fordrage det møgdyr.

Står efter min mening for dårlig smag og kapitalisme i grim forening.

Men børnehavepiger smitter hinanden, så nu vil min egen også have det stads. Øv.

Anmeld

21. august 2012

Koen.

Min datter elsker Hallo Kitty

Anmeld

21. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter har Hallo Kitty og min søn har Cars/Spidermann. De synes begge, at det er FANTASTISK. Jeg er ikke stor fan af hverken den ene eller den anden, men når mine børn gerne vil have det, så får de det selvfølgelig.

Anmeld

21. august 2012

Mamalou

Får virkelig fnidder over den lyserøde kat.... Den er jo over alt, og jeg synes det er dårlig stil. Men min ekskærestes datter elskede Hello Kitty og det fik hun selvfølgelig

Vh. Louise

Anmeld

21. august 2012

Mamalou

Frk. Himmelblå skriver:

Kan ikke fordrage det møgdyr.

Står efter min mening for dårlig smag og kapitalisme i grim forening.

Men børnehavepiger smitter hinanden, så nu vil min egen også have det stads. Øv.

Kunne ikke skrive det meget bedre selv

Anmeld

21. august 2012

BellaT

Elsker den! Den lille kat var nemlig også på mode, da jeg var barn.

Min datter ELSKER den nok endnu mere end mig.

Og når stort set ALLE synes den er dårlig stil, så elsker jeg den endnu mere.

Og hvis nu småpigerne selv måtte bestemme, hvad ville de så vælge: de gyselige Katvig-æbler eller en lille nuttet kat med sløjfe?

Hello Kitty = HOT, he he.

Anmeld

21. august 2012

Mother-love

Jeg synes den er rigtig sød. Og jeg køber også tøj med den på til isabella. Og hun elsker den også. Men hun elsker peter plys ligeså højt hehe. Så snart hunfår noget på hvor det enten er peter plys eller hello kitty, er hun vildt stolt. Hun er 15 mdr. Men det kan self være min mening om den ændre sig med tiden det ved jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.