FrkRaarup skriver:
Han vil gerne have dem med, da de også har inviteret HAM til deres barnedåbe, fødselsdage osv.
Er i syv sind!!!
Vil bare IKKE have dem med! Men føler mig virkelig som en strid kælling, når jeg siger det... Men vil bare hellere ikke have ødelagt dagen! For jeg VED at de IKKE har i sinde at tale med mig den dag.
Kan virkelig godt forstå dig!! - Jeg har det på samme måde næsten... 
Altså jeg har en onkel, som har været som en far for mig de sidste 7 år, jeg vil helt vildt gerne have ham med til dåben, men jeg vil for guds skyld ikke have min fætter, kusine og tante med, for det første fordi de har ødelagt mit liv så mange gange, min tante troede på min fætters historie, ( som var løgn omkring mig, og valgte at flippe ud på mig, hvorefter min fætter sagde at måske han havde taget fejl af det jeg havde sagt, hvor min tante ikke engang siger undskyld til mig, men derimod nægter mig adgang i deres hjem, hvilket er ca 3 år siden nu!... Men jeg ved ikke hvordan jeg skal få sagt til min onkel at jeg simpelthen ikke gider ha andre end ham med. 
Nr. 2 problem er at min svigerfar (som er min kæreste's stedfar) Er alkoholiker, og til vores niece'es dåb sidste år drak han sig så skide fuld at han svinede alle folk til og skabte sig, og gjorde sig selv til midtpunkt, hvilket jeg også frygter han vil gøre til vores dåb! 
Men syntes du skal snakke det godt igennem med din kæreste, for ja det er da vigtigt at barnet kender sin familie osv, men fandme ikke hvis de ikke har noget positivt at sige, hvilket de tydeligvis ikke har når de ikke engang snakker til dig.
Du skal jo ikke gå og ha det dårligt hele den dag, og bekymre dig om dem!
Anmeld