Barnedåb???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

FrkRaarup

Lindi skriver:

søde .. du beskriver  præcis den situation jeg også står i. Jeg synes bare det stort set gælder hele svigerfamilien, udover nogle enkelte Hos mig. Der bliver også talt over hovedet på mig, og vi venter også vores første barn sammen.. der bliver ihvertfald ikke talt om lille bebs der. Min kæreste har en datter fra tidligere forhold, og det er det eneste det drejer sig om samt hans eks som de har jævnlig kontakt med kan jeg forstå.  Det er vildt frustrerende, men jeg er også, nået til et punkt hvor jeg er røv ligeglad. Jeg ved heller ikke hvad  jeg har gjort dem, jeg er åbenbart for lækker, klogere og mere åbensindet end de kan tåle. Når vi skal holde barnedåb er de alle inviteret, også kan de tale til mig eller lade være. Der intet der skal ødelægge min kommende datters barnedåbOgså tror jeg bare det bedst at lukke af den dag 

Åh!

Jamen hvor er det 'rart' at det ikke kun er mig der oplever det!!

Men hvor er det sørgeligt! Frustrerende!!

Var egentlig også begyndt at være ligeglad, men tanken om de skal sidde og pisse på mig og vores kommende baby en hel dag gør mig rasende!

Min kæreste har også et barn i forvejen, og ham forguder de! og spørger også til hvordan det går man drengens mor!- Men jeg står LIGE VED SIDEN AF!!!

Bare at skrive om det, gør mig fucking vred!!!!!!!!!!!! Og ikke mindst ked af, at andre voksne ikke kan behandle andre ordentlig...

Argh...  

Håber du finder en beslutning der giver dig fred i hjertet

Smid gerne en besked hvis du vil snakke mere!

Kan se vi har noget tilfældes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
FrkRaarup skriver:

Beklager, men syns det er en gang pis ikke at behandle folk ordentlig fordi de kommer og går!

Jeg bliver så pisse irriteret, for det er sku ikke min skyld hans eks skred fra ham! og det skal jeg IKKE bøde for!

sorry

Nej, selvfølgelig skal du ikke bøde for det, men det kunne ho ske at det er derfor.

At du synes det er noget hø, det er din sag - men tror egentligt bare du skal give det tid.

Jeg havde det sørme heller ikke nemt i starten af mit forhold - før mig, havde min kæreste været sammen med en i 3 år, og før det et forhold der varede 6 år. Hans niecer og nevøer var da skrup forvirrede, og hans familie skulle da også først lige se mig an, og det tog tid, før vi blev knyttet til hinanden. Men det skete.

Anmeld

23. august 2012

Deaktiveret profil

FrkRaarup skriver:

Han vil gerne have dem med, da de også har inviteret HAM til deres barnedåbe, fødselsdage osv.

Er i syv sind!!!

Vil bare IKKE have dem med! Men føler mig virkelig som en strid kælling, når jeg siger det... Men vil bare hellere ikke have ødelagt dagen! For jeg VED at de IKKE har i sinde at tale med mig den dag.

Kan virkelig godt forstå dig!! - Jeg har det på samme måde næsten... 

Altså jeg har en onkel, som har været som en far for mig de sidste 7 år, jeg vil helt vildt gerne have ham med til dåben, men jeg vil for guds skyld ikke have min fætter, kusine og tante med, for det første fordi de har ødelagt mit liv så mange gange, min tante troede på min fætters historie, ( som var løgn omkring mig, og valgte at flippe ud på mig, hvorefter min fætter sagde at måske han havde taget fejl af det jeg havde sagt, hvor min tante ikke engang siger undskyld til mig, men derimod nægter mig adgang i deres hjem, hvilket er ca 3 år siden nu!... Men jeg ved ikke hvordan jeg skal få sagt til min onkel at jeg simpelthen ikke gider ha andre end ham med. 

Nr. 2 problem er at min svigerfar (som er min kæreste's stedfar) Er alkoholiker, og til vores niece'es dåb sidste år drak han sig så skide fuld at han svinede alle folk til og skabte sig, og gjorde sig selv til midtpunkt, hvilket jeg også frygter han vil gøre til vores dåb! 

Men syntes du skal snakke det godt igennem med din kæreste, for ja det er da vigtigt at barnet kender sin familie osv, men fandme ikke hvis de ikke har noget positivt at sige, hvilket de tydeligvis ikke har når de ikke engang snakker til dig.  Du skal jo ikke gå og ha det dårligt hele den dag, og bekymre dig om dem!

Anmeld

23. august 2012

B&J

ved du hvad syntes i skal sæt jer ned snakket om tingene dig og dine svigerforælder og få det her løst... hvis de ikke ønsker jamen så har du gjord dit. og klart din kæreste ønsker dem med det er jo hans forælder

Anmeld

23. august 2012

merethe

Profilbillede for merethe
henh01 skriver:

de skal med:
Fordi dit barn er det vigtigste.
Fordi de er en del af dit barn.
Fordi du ikke skal dømme familie på din søns vegne.
Fordi din søn selv skal danne sig et billede af dem.
Fordi du er den voksne der i denne situation gør hvad der er rigtigt for dit barn.
Fordi du forsøger at vise dem at du rent faktisk ikke er den "kælling"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.