Andre som har oplevet mere end 1 missed abortion (eller SA)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

MaybeBaby

Maalene skriver:

HHeHej piger...

Nå, som nogle af jer ved havde jeg en missed abortion inden vores prinsesse kom til verden Blev så gravid i juni, og her den 1. august måtte jeg igennem en medicinsk abort pga. endnu en missed abortion

Synes det var endnu hårdere denne gang, da jeg føler det er mig, der er noget galt med... Fik og vide at 25% af graviditeter ender i uønsket abort, men nu er det altså 67% her

Priser mig lykkelig for, at vi har vores vidunderlige datter, hun har virkelig holdt mig oppe, og er glad for at vide, at det kan lade sig gøre at få en lille - men derfor er det også skide hårdt at miste igen

Kender ingen, som har været igennem det samme som os, så derfor vil jeg gerne høre om jer andre, som desværre også har været det samme igennem, og hvordan det er gået jer? Er SÅ bange for at blive gravid igen, for sæt nu mig og min krop fejler igen

Hej søde Malene. kan godt huske du mistede og nu igen? Hvor er det frygtelig!
Jeg kender ikke til det selv kun fra veninder omkring mig, men smerten og følelsen af "ikke at være god nok" kan jeg snildt sætte mig ind i. Håber sådan på det bedste for jer, så hende den skønne lille racer, kan få en lille en at lege med <3
Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

TR

Maalene skriver:

Ej, hvor forfærdeligt Var han i live, da du fødte ham?

Det var da frygteligt, det syn vil du jo aldrig nogensinde glemme - havde de da bare taget dig ind på sygehuset, så havde oplevelsen måske været knap så ubehagelig - selvom det er dybt tragisk uanset hvad...

Kender nogle, som oplevede nøjagtig det samme som jer - hun fødte bare i uge 24 og havde hende i en halv time inden hun døde - de fik et år efter den skønneste lille pige, som bare er helt igennem perfekt

Forstår dig virkelig godt - håber virkelig ikke det tager så lang tid næste gang, inden I bliver gravide Har hørt, at nogle bliver hurtigere gravide 2. gang, fordi der er "banet vej" - ønsker jer det bedste

Der siges at han ikk led , heldigvis !! Jeg har det præcis ligesom dig , bare de havde taget mig seriøst og jeg kom på sygehuset !! .. - hvor er det dejligt at høre , at der er nogle der hurtig bliver gravide igen og får et perfekt barn ! .. Jeg har ikk været på noget efter vi mistet og alligevel er vi ikk blevet gravid endnu :/ .1000 tak skal du have og jeg vil os ønske jer , alt det bedste !

Anmeld

9. september 2012

Maalene

MaybeBaby skriver:

Hej søde Malene. kan godt huske du mistede og nu igen? Hvor er det frygtelig!
Jeg kender ikke til det selv kun fra veninder omkring mig, men smerten og følelsen af "ikke at være god nok" kan jeg snildt sætte mig ind i. Håber sådan på det bedste for jer, så hende den skønne lille racer, kan få en lille en at lege med <3
Kram

Tusind tak søde

Ja, det er en underlig verden, for når man ser på Emilie, så er det jo værd at gå igennem 1000 gange, hvis det skulle være, for at få en lille én som hende Må jo bare tro på, at tingene sker af en grund, og hvis det ikke var sket 1. gang, havde vi ikke haft Mille-musen, og kunne ikke have ønsket mig det anderledes på nogen måde

Men derfor føler man sig lidt som en fiasko alligevel - men priser mig lykkelig for, at vi i det mindste kan blive gravide, når man hører om så mange andre, som slet ikke kan få lov til det...

Tak for dine søde ord og dejlige tanker

Anmeld

9. september 2012

Maalene

TR skriver:

Der siges at han ikk led , heldigvis !! Jeg har det præcis ligesom dig , bare de havde taget mig seriøst og jeg kom på sygehuset !! .. - hvor er det dejligt at høre , at der er nogle der hurtig bliver gravide igen og får et perfekt barn ! .. Jeg har ikk været på noget efter vi mistet og alligevel er vi ikk blevet gravid endnu :/ .1000 tak skal du have og jeg vil os ønske jer , alt det bedste !

Åhh, det må være en lille trøst i al sorgen - men hvor er det bare uretfærdigt og virkelig synd for jer

Ved ikke, om du måske kan begynde til et eller andet eller starte på at sy, læse eller noget lignende, og prøve at få tankerne lidt væk? Da vi havde mistet første gang fik vi en hund, da vi manglede noget liv i huset og sådan, og 14 dage efter testede jeg positivt - og har hørt om flere, som også har haft succes med at få tankerne væk fra projekt baby...

Vil ønske jeg kunne gøre noget, men vil ihvertfald sende jer tusindvis af tanker og bede til, at 2013 bliver året, hvor du står med jeres egen lille guldklump

Anmeld

10. september 2012

TR

Maalene skriver:

Åhh, det må være en lille trøst i al sorgen - men hvor er det bare uretfærdigt og virkelig synd for jer

Ved ikke, om du måske kan begynde til et eller andet eller starte på at sy, læse eller noget lignende, og prøve at få tankerne lidt væk? Da vi havde mistet første gang fik vi en hund, da vi manglede noget liv i huset og sådan, og 14 dage efter testede jeg positivt - og har hørt om flere, som også har haft succes med at få tankerne væk fra projekt baby...

Vil ønske jeg kunne gøre noget, men vil ihvertfald sende jer tusindvis af tanker og bede til, at 2013 bliver året, hvor du står med jeres egen lille guldklump

1000 tak, hvor er du sød ..

- Jeg synes bare lige meget hva jeg fortager mig, ligger det altid inde i mit hoved et eller andet sted ,,

Der er jo ikk andet at gøre end at se tiden an ..

Vi sku have startet i behandling hvor jeg så blev gravid af os selv, men vi så desværre mistede ( som jeg skrev tidligere)

- Det er bare RIGTIG øb altså ..

Hva hun har i fået ?

Jeg/vi har også en hund

Anmeld

11. september 2012

TR

Maalene skriver:

Ej, hvor forfærdeligt Var han i live, da du fødte ham?

Det var da frygteligt, det syn vil du jo aldrig nogensinde glemme - havde de da bare taget dig ind på sygehuset, så havde oplevelsen måske været knap så ubehagelig - selvom det er dybt tragisk uanset hvad...

Kender nogle, som oplevede nøjagtig det samme som jer - hun fødte bare i uge 24 og havde hende i en halv time inden hun døde - de fik et år efter den skønneste lille pige, som bare er helt igennem perfekt

Forstår dig virkelig godt - håber virkelig ikke det tager så lang tid næste gang, inden I bliver gravide Har hørt, at nogle bliver hurtigere gravide 2. gang, fordi der er "banet vej" - ønsker jer det bedste

https://www.baby.dk/debat/171711pi1/graviditet/er-i-stor-sorg--.aspx

Her kan du læse hvordan det gik med mig ..

Hvordan går det med dig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.