Andre som har oplevet mere end 1 missed abortion (eller SA)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.895 visninger
45 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Maalene

Hej piger...

Nå, som nogle af jer ved havde jeg en missed abortion inden vores prinsesse kom til verden Blev så gravid i juni, og her den 1. august måtte jeg igennem en medicinsk abort pga. endnu en missed abortion

Synes det var endnu hårdere denne gang, da jeg føler det er mig, der er noget galt med... Fik og vide at 25% af graviditeter ender i uønsket abort, men nu er det altså 67% her

Priser mig lykkelig for, at vi har vores vidunderlige datter, hun har virkelig holdt mig oppe, og er glad for at vide, at det kan lade sig gøre at få en lille - men derfor er det også skide hårdt at miste igen

Kender ingen, som har været igennem det samme som os, så derfor vil jeg gerne høre om jer andre, som desværre også har været det samme igennem, og hvordan det er gået jer? Er SÅ bange for at blive gravid igen, for sæt nu mig og min krop fejler igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Putomanen

Hvor er jeg ked af at høre, at I har været det samme igennem igen! Jeg har ikke selv erfaring med SA eller missed abortion, men jeg ville ikke gå uden at sende dig en masse

Jeg håber, at det snart lykkes for dig, og at der ikke er noget galt med din krop!

Anmeld

16. august 2012

Kris89

mistede for 14 mdr. siden 9+3 og denne gang nåede jeg at teste positiv og tre dage efter mistede vi igen..

så to gange SA/BIO, ingen børn endnu og 13 mdr. i mellem SA/BIO

Anmeld

16. august 2012

Maalene

Putomanen skriver:

Hvor er jeg ked af at høre, at I har været det samme igennem igen! Jeg har ikke selv erfaring med SA eller missed abortion, men jeg ville ikke gå uden at sende dig en masse

Jeg håber, at det snart lykkes for dig, og at der ikke er noget galt med din krop!

Åhh, hvor er du bare sød

Tænker jævnligt på dig, for ved hvordan I kæmper, så får det helt skidt med at være ked af vi mister, når vi i det mindste kan blive gravide...

Håber virkelig snart at lykken tilsmiler jer, det fortjener I virkelig mere end noget andet

Anmeld

16. august 2012

Maalene

Kris89 skriver:

mistede for 14 mdr. siden 9+3 og denne gang nåede jeg at teste positiv og tre dage efter mistede vi igen..

så to gange SA/BIO, ingen børn endnu og 13 mdr. i mellem SA/BIO

Åhh, hvor er det bare uretfærdigt

Håber virkelig snart at det lykkes for jer - og håber du har nogle omkring dig, for det er bestemt ikke sjovt... Verden er uretfærdig nogle gange

Anmeld

16. august 2012

mortilnoahogmelina

ÅRh det vidste jeg slet ikke søde .

Men hvor jeg føler mig dig , jeg har ikke været igennem noget ligende , men jeg ved hvor hårdt det er at miste , og jeg ved hvor hårdt det er at blive gravid igen for som du selv siger tænk hvis kroppen fejler igen .
Jeg mistede jo desværre selv i december sidste år , i februar stod jeg med en positiv test igen , og ja vores baby lever i bedste velgående i min mave .

Jeg vil egentlig bare sende et kæmpe kram .

Anmeld

16. august 2012

Kofoed.

Kram til dig søde, havde slet ikke fået det med. Kender godt til følelsen af at være alene med sådan noget. Har ikke haft nogen sa/ma efter fødselen, men havde rigelig inden. Det sige, at hvis man har større sandsynlighed for, at miste når man allerede har mistet en gang, desværre. Men det kan jo være, for det bedste, jeg er sikker på i nok skal få flere børn, måske i bare skal have en ma først, verden er underlig.

Anmeld

16. august 2012

Putomanen

Maalene skriver:

Åhh, hvor er du bare sød

Tænker jævnligt på dig, for ved hvordan I kæmper, så får det helt skidt med at være ked af vi mister, når vi i det mindste kan blive gravide...

Håber virkelig snart at lykken tilsmiler jer, det fortjener I virkelig mere end noget andet

Tusind tak, det varmer meget 

Du skal bestemt ikke have dårlig samvittighed! Vi kæmper 2 forskellige kampe. Det betyder ikke, at den ene kamp er sværere end den anden, det er bare to forskellige ting, vi kæmper med.

Jeg mener at have hørt, at man ikke skal være bekymret ved op til 3 aborter, men du må ikke hænge mig op på det.

Jeg vil  for, at lykken snart tilsmiler os begge.

Anmeld

16. august 2012

Maalene

Mortil2tiloktober skriver:

aodsødeÅRh det vidste jeg slet ikke søde .

Men hvor jeg føler mig dig , jeg har ikke været igennem noget ligende , men jeg ved hvor hårdt det er at miste , og jeg ved hvor hårdt det er at blive gravid igen for som du selv siger tænk hvis kroppen fejler igen .
Jeg mistede jo desværre selv i december sidste år , i februar stod jeg med en positiv test igen , og ja vores baby lever i bedste velgående i min mave .

Jeg vil egentlig bare sende et kæmpe kram .

Tusind tak søde

Ja, kan sagtens huske du mistede, og det må virkelig have været en hård omgang, men hvor er det dejligt, at I blev hurtigt gravide igen - håber vi kan gøre jer kunsten efter

Anmeld

16. august 2012

Maalene

Kofoed. skriver:

Kram til dig søde, havde slet ikke fået det med. Kender godt til følelsen af at være alene med sådan noget. Har ikke haft nogen sa/ma efter fødselen, men havde rigelig inden. Det sige, at hvis man har større sandsynlighed for, at miste når man allerede har mistet en gang, desværre. Men det kan jo være, for det bedste, jeg er sikker på i nok skal få flere børn, måske i bare skal have en ma først, verden er underlig.

Har heller ikke skrevet det nogle steder søde...

Ja, verden er godt nok underlig... Men når jeg ser på Emilie ved jeg jo, at det er det hele værd, selvom det er forbandet hårdt, når man står i det...

Er rigtig ked af I har været igennem alt det I har, for det har bestemt ikke været nemt - håber I får mere medgang, når projekt lillebror starter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.