Andre som har oplevet mere end 1 missed abortion (eller SA)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Frk-Lotusblomst

Krop fra mobilen så undskylder hvis der kommer underlige ord og hvis jeg er lidt kortfattet!

Jeg er ked af i har været igennem endnu et tab! Det er aldrig sjovt! Og ja det er desværre rigtigt at når man har mistet en gang og mister igen er risikoen for at miste 3. Gang større! Ved dog ikke om man kan sige det på helt samme måde når i har fået jeres skønne pige!!

Jeg selv har mistet 2 gange! 2 ma'er! Første gang i sep/okt 11, 2. Gang i feb 12! Jeg priser mig lykkelig for at jeg åbenbart er meget fertil!!! Jeg er nu gravid igen! 15+1 idag tilsyneladende med en lille pige! En pige der var sprællevende til alle scanninger! - har været igennem 4, 2 Selvbetalt, 2 på sygehuset!

Jeg kender udemærket til dine tanker omkring dig selv, omkring en ny graviditet! Og guderne skal vide det er hårde tanker at have! Jeg følte jeg var en komplet fiasko! (skal lige siges at 2. Gang klart var værst for mig) . Jeg troede aldrig vi ville få børn pga mig! Jeg ville så gerne prøve at blive gravid men var så bange for ar blive gravid!!! Bange for at miste igen og igennem endnu en medicinsk abort! Bange for at min klresre og jeg ville glide fra hinanden fordi jeg ikke kunne give ham hans store ønske! Da jeg så blev gravid igen knyttede jeg mig på ingen måde til graviditeten! Tiden gik så stærkt og pludselig var det tid til nf! De to scanninger i uge 7 og 9 havde ikke givet mig troen! Og til nf var jeg rædselssllagen for ville vi nu igen se billede uden blink! Men nej! Den levede! Jeg erstatning ikke helt knyttet! Jeg er bange for at træde forkert og miste igen! Jeg begynder at tro mere på det men frugten er der! Og det vil den helt sikkert altid være!

Men det kan lykkes! Indtil nu hår vores 3. Graviditet ihvertfald godt!!!

Spørg endelig hvis der er noget du vil vide, snakke om! Anything!

Knus herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Kofoed.

Maalene skriver:

Har heller ikke skrevet det nogle steder søde...

Ja, verden er godt nok underlig... Men når jeg ser på Emilie ved jeg jo, at det er det hele værd, selvom det er forbandet hårdt, når man står i det...

Er rigtig ked af I har været igennem alt det I har, for det har bestemt ikke været nemt - håber I får mere medgang, når projekt lillebror starter

Det kan jeg fornemme vil i gerne have dem tæt eller?

Tak, det håber jeg også, når vi engang når så langt.

Anmeld

16. august 2012

Maalene

Putomanen skriver:

Tusind tak, det varmer meget 

Du skal bestemt ikke have dårlig samvittighed! Vi kæmper 2 forskellige kampe. Det betyder ikke, at den ene kamp er sværere end den anden, det er bare to forskellige ting, vi kæmper med.

Jeg mener at have hørt, at man ikke skal være bekymret ved op til 3 aborter, men du må ikke hænge mig op på det.

Jeg vil  for, at lykken snart tilsmiler os begge.

Selv mange tusind tak

Det er selvfølgelig rigtigt, men hvor er det bare uretfærdigt, at nogle skal kampe sådan for noget de så brændende ønsker...

Vi har vores egen lille mistanke om, at det måske kan være drengefostre, som min krop "udstøder", men det er nok ligeså meget for at få en eller anden grund til det her igen er sket, der er nok ikke hold i det...

Ja, jeg krydser alt hvad jeg kan, og håber på at 2013 bliver året, hvor vi bliver store og tykke pga. et par smukke babyhuler

Anmeld

16. august 2012

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

LJEJEg

Tusind tak søde

Ja, kan sagtens huske du mistede, og det må virkelig have været en hård omgang, men hvor er det dejligt, at I blev hurtigt gravide igen - håber vi kan gøre jer kunsten efter

JEg håber og krydser finger for at i kan gøre kunsten efter , det fortjener i virkelig søde.

Anmeld

17. august 2012

Ka+Ma=Be

Årh det er jeg ked af at høre sødeste Malene! Har desværre ingen opløftende ord, men jeg krydser da fingre for endnu en vellykket graviditet 

Min mor har oplevet en masse ufrivillige aborter (4-5 stk) - desværre var de alle efter hun havde fået mig, så jeg endte med at være enebarn. Men du har jo heldigvis oplevet at få et barn efter en abort!   Så op med hovedet og tro på det, så skal det nok komme 

Anmeld

17. august 2012

lillemusen10

Er ked af at det skal være svært for jer at få nr. 2. Krydser virkelig fingre for at det lykkes jer snart. 

Desværre har jeg ikke så mange gode råd. Vi har ingen børn i forvejen og skal i næste uge i udredning pga 3 gentagne spontane aborter. Vi håber selvfølgelig det vil lykkes for os at få vores eget barn på ettidspunkt. Men jeg ved hvor hårdt det er at miste, så vil sende dig en krammer !

Anmeld

17. august 2012

Camillos

Maalene skriver:

Hej piger...

Nå, som nogle af jer ved havde jeg en missed abortion inden vores prinsesse kom til verden Blev så gravid i juni, og her den 1. august måtte jeg igennem en medicinsk abort pga. endnu en missed abortion

Synes det var endnu hårdere denne gang, da jeg føler det er mig, der er noget galt med... Fik og vide at 25% af graviditeter ender i uønsket abort, men nu er det altså 67% her

Priser mig lykkelig for, at vi har vores vidunderlige datter, hun har virkelig holdt mig oppe, og er glad for at vide, at det kan lade sig gøre at få en lille - men derfor er det også skide hårdt at miste igen

Kender ingen, som har været igennem det samme som os, så derfor vil jeg gerne høre om jer andre, som desværre også har været det samme igennem, og hvordan det er gået jer? Er SÅ bange for at blive gravid igen, for sæt nu mig og min krop fejler igen

Jeg har haft 5 ma'er.. inden min porinsesse blev siddende. Der er ikke nofet galt med dig .... vi er faktisk temmelig mange herinde der har aborteret nogle gage efterhånden  Men det er rigtig hårdt..

Anmeld

17. august 2012

nusenjo88

jeg har haft 3 SA'er indenfor 1,5 år. så blev jeg sendt til udredning ved en ghnækolog. nåede ikke ret langt i forløbet for så blev jeg gravid og så fik jeg taget en masse blodprøver som viste at mit progesteron niveau (et hormon der er medvirkende til at man holder på fosteret) var faldende. så fik jeg tilskud af det til og med uge 13 og har i dag den dejligste dreng på 2 år  planlægger at blive gravid til okt og har snakket med samme gyn om at tilskuddet af progesteron skal jeg have igen når jeg bliver gravid. der er håb forude for jer også

Anmeld

18. august 2012

Putomanen

Maalene skriver:

Selv mange tusind tak

Det er selvfølgelig rigtigt, men hvor er det bare uretfærdigt, at nogle skal kampe sådan for noget de så brændende ønsker...

Vi har vores egen lille mistanke om, at det måske kan være drengefostre, som min krop "udstøder", men det er nok ligeså meget for at få en eller anden grund til det her igen er sket, der er nok ikke hold i det...

Ja, jeg krydser alt hvad jeg kan, og håber på at 2013 bliver året, hvor vi bliver store og tykke pga. et par smukke babyhuler

Ja, livet er desværre ikke altid fair...

Har du snakket med lægen om det? Om det er noget, du skal bekymre dig om, eller om det er normalt?

Jaaaa, vi  for, at 2013 bliver lykkens år for os

Anmeld

18. august 2012

Nessie

Det er jeg ked af at høre

Har selv mistet 3 gange, og det bliver bestemt ikke nemmere.
Skrækken sidder hele tiden i én og selvom man bliver gravid igen, er man rædselsslagen for at det skal gå galt igen.

Jeg håber for jer, at det lykkes at blive hurtigt gravid med en blivende graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.