Krop fra mobilen så undskylder hvis der kommer underlige ord og hvis jeg er lidt kortfattet!
Jeg er ked af i har været igennem endnu et tab! Det er aldrig sjovt! Og ja det er desværre rigtigt at når man har mistet en gang og mister igen er risikoen for at miste 3. Gang større! Ved dog ikke om man kan sige det på helt samme måde når i har fået jeres skønne pige!!
Jeg selv har mistet 2 gange! 2 ma'er! Første gang i sep/okt 11, 2. Gang i feb 12! Jeg priser mig lykkelig for at jeg åbenbart er meget fertil!!! Jeg er nu gravid igen! 15+1 idag tilsyneladende med en lille pige! En pige der var sprællevende til alle scanninger! - har været igennem 4, 2 Selvbetalt, 2 på sygehuset!
Jeg kender udemærket til dine tanker omkring dig selv, omkring en ny graviditet! Og guderne skal vide det er hårde tanker at have! Jeg følte jeg var en komplet fiasko! (skal lige siges at 2. Gang klart var værst for mig) . Jeg troede aldrig vi ville få børn pga mig! Jeg ville så gerne prøve at blive gravid men var så bange for ar blive gravid!!! Bange for at miste igen og igennem endnu en medicinsk abort! Bange for at min klresre og jeg ville glide fra hinanden fordi jeg ikke kunne give ham hans store ønske! Da jeg så blev gravid igen knyttede jeg mig på ingen måde til graviditeten! Tiden gik så stærkt og pludselig var det tid til nf! De to scanninger i uge 7 og 9 havde ikke givet mig troen! Og til nf var jeg rædselssllagen for ville vi nu igen se billede uden blink! Men nej! Den levede! Jeg erstatning ikke helt knyttet! Jeg er bange for at træde forkert og miste igen! Jeg begynder at tro mere på det men frugten er der! Og det vil den helt sikkert altid være!
Men det kan lykkes! Indtil nu hår vores 3. Graviditet ihvertfald godt!!!
Spørg endelig hvis der er noget du vil vide, snakke om! Anything!
Knus herfra!
Anmeld