annec skriver:
Åh mange tak! og i lige måde!!!
Jamen er stadig ked af det, og er ikke kommet mig endnu.. Lige´nu går tankerne på om jeg ikke kan få flere børn? Havde aldrig troet det ville ske 2 gange.. Og vil ikke kunne klare en 3 gang. Så går jeg helt ned med flaget..
Hvad med dig? Prøver i igen eller? Og er du kommet over det?
Havde det præcis ligesom dig, følte virkelig jeg var ved at få en depression - heldigvis har vi haft Emilie til at holde os igang, og hun har betydet ALT for mig igennem det her

Det går bedre nu, men hvis jeg bliver mindet om det, så kan jeg godt mærke, at jeg bliver rigtig ked af det, og synes ALLE bliver gravide og får børn lige for tiden, så bliver man konstant mindet om det...
Troede virkelig heller ikke det ville ske for os igen, og følte mig virkelig som en kæmpe fiasko, og det eneste vi fik og vide var, at det skete i 25% af alle graviditeter, og vi jo havde bevist, at vi kunne få et sundt og rask barn - men det hjælper jo ikke en ret meget... Kunne forestille mig I fik det samme og vide?
Men når man vender den om, så havde vi jo ikke haft vores guldklumper, hvis det ikke var sket - og jeg kunne virkelig ikke på nogen måde ønske mig det anderledes

Gik udskrabningen godt nok? Havde I set liv inden?
Ja, ønsker brændende at få en lille en mere, men ved ikke, hvornår det bliver, for skal lige helt ovenpå inden jeg "tør" blive gravid igen, for sæt nu det sker igen... Synes det er SÅ underligt, at vi skal rammes så hårdt begge to

Hvad med jer?