Hej piger...
Nå, som nogle af jer ved havde jeg en missed abortion inden vores prinsesse kom til verden
Blev så gravid i juni, og her den 1. august måtte jeg igennem en medicinsk abort pga. endnu en missed abortion 
Synes det var endnu hårdere denne gang, da jeg føler det er mig, der er noget galt med... Fik og vide at 25% af graviditeter ender i uønsket abort, men nu er det altså 67% her 
Priser mig lykkelig for, at vi har vores vidunderlige datter, hun har virkelig holdt mig oppe, og er glad for at vide, at det kan lade sig gøre at få en lille - men derfor er det også skide hårdt at miste igen 
Kender ingen, som har været igennem det samme som os, så derfor vil jeg gerne høre om jer andre, som desværre også har været det samme igennem, og hvordan det er gået jer? Er SÅ bange for at blive gravid igen, for sæt nu mig og min krop fejler igen 
Første mega 

.Gør mega ondt af læse om for jeg kender meget til det.
Min historie:
Første gang jeg midste var i juni 1995 i uge 7+6 19 år gammel med min ungdoms kæreste han er også far til min datter victoria på nu lige er blev 6 år her den 13/8 historien kommer længer nede.
2 gang teste jeg positiv da jeg var 11+0 henne hvorfor jeg var så langt henne var pga jeg have fået fjerne min spiral også vente og vente jeg på det rød men ja det kom jo ikke og Emma blev født død i uge 16+5 d 29 nov 1997 lige på min 21 års fødselsdag en dag man jo så aldrig glemmer. når men snøft så kom jeg på p-piller i nogle år og midste 1 gang i uge 6+? på de 11 mdr så teste jeg på 4+4 negativ og 5+5 negativ så til lægen og der fik jeg endlig en positiv test i uge 6+3 og fik så min stor søn d.24 jan 2001 den vildste dejlig oplevelse i mit liv af føde ham også især en pige min mor har 5 piger nemlig. men fra jeg midste i nov 1997 til 2001 midste jeg kun 1 gang men var også på p-piller de år der dog - 11 mdr. Men så fik jeg jo min stor søn men fra min søn var 10½ mdr midste jeg første gang og derefter 3 gange mere så midste jeg igen den 19 feb 2005 og endelig den 1 dec 2005 stod jeg med en positiv test kom hurtigt til gynækolog igen og fik progestan og gik til tjek tit og føde så min datter i aug 2006 var hved af tab hende i uge 17 og hved af føde i uge 33+5 henne.Så fik jeg i april 2006 en MA i uge 8+5 også midste jeg igen i dec 2007 tro vi nok i det jeg test positiv men 3 dag efter kom det rød på 4+3 så er ikke 100 % når men så fik jeg p-sprøjte i nogle mdr og fik så efter kun 4 mdr prøvtid uden p-sprøjte osv en positiv test så til gynækolog igen på progestan igen og bløde også lidt med ham men han kom så endelig sund stor og rask ud den 23 dec 2009.Så ja jeg har været gravid mangeeeeeeeee ganggggg igellem årne men nu blev min livmoder fjerne efter mit eget ønske her den 5/6-2012 

af flere grund mage graviditer,hjælp med de sidste 2. Jeg har født 3 dejlig børn + en bonus søn + været syg efter de sidste 2 oveni i de 6 sygedomme jeg i april sidste år endleig fik afvide hvad jeg fejle + skal tag fats medcin resten af mit liv så nej ikke flere børn + min stor søns far kenneth var jeg sammen med i næsten 7 år fra 27/7-1997 til 12 juli 2004 og min datters far poul var jeg sammen med fra 2/6-1994 til ca juni/juli 1995 også igen fra juli 2004 til 12 jan 2007 har altid haft et godt venskab igellem de år og her efter så skønt.Men så single fra 12 jan til jeg møde en dejlig ny mand den 26/7-2007 som jeg nu har haft 5 års dag med i år og er far til den lille Tobias på 2 år og 8 mdr nu her den 23 aug og vildt der kun gik 4 mdr så var jeg gravid med ham og blev jeg på vores kæreste tur i en uge på tenrife hihi.
Ud over det har jeg kun haft 4 andre kærster og derfor lige sige jeg kun har haft sex med 6 mænd/fyrei alt i mit liv tros mange med det samme tro pga 3 børn med 3 mænd så har man bolle osv rundt med en masse. Men nej ikke mig.
Så ja jeg kender meget til det med af have SA og MA osv.
Det er ikke rart gør ondt hver gang om man er 16+5 henne eller kun i 5-6 uge. det jeg ville frem til er med min stor søns far midste vi jo mange gang desværre. Benjamin kunne have haft 2 ældre søsken og nogle mindre viste det var lykkes men han måtte desværre vente med af få en bonus far og en ½ lille søster da han var 5½ år.Er glad for der er det mellem dem men et sted og øv han ikke nået af få en før.
Håber snart det lykkes for jer.
Går i til gynækolog eller nået??. For hvis du taber gang på gang ville jeg råde dig til af komme til en gynækolog og måske hjælp den vej så du ikke taber igen medmindre den lille ærte fejler nået så kan man jo desværre ikke gør det vilde.
Alt mulig held og lykke og xxx finger for den snart blever der.
Mvh Henriette