Vi har haft besøg af sundhedsplejerske og fysioterapeut i dag.
Linus så rigtig fin ud, alle reflekser kunne udløses, ryggen så fin ud, han lå fint på maven osv. og han fik rigtig charmet sig ind på dem begge.
MEN....Vækstkurverne er knækket. På nøjagtig samme tidspunkt hvor Liams også knækkede, og hovedomfanget er nu droppet fuldstændig på kurven. Og hvis man regner de 4 ekstra centimeter fra som Linus havde ekstra ved fødslen, så er de næsten nøjagtigt samme størrelse. Konklusionen er altså at Linus højst sandsynlig også lider af mikrocefali som Liam. 
Vi havde selv haft det lidt i tankerne, da vi jo godt kan se han ikke er så stor. Men vi havde da stadig et håb om at han ville komme efter det.
Der er nu sat noget i gang mht. at vi føler vi har behov for noget mere hjælp med Liam. Og så skal Linus endeligt udredes af en læge.
Er frygtelig træt og noget trist. Hvordan kommer vores liv til at bliver med nu 2 handicappede børn?? Og så synes jeg samtidig at det er meget uretfærdigt. Det var ikke det jeg havde forestillet mig da vi besluttede at skulle have børn.
Anmeld