Linus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Tona

Rikke&Liam skriver:

Vi har haft besøg af sundhedsplejerske og fysioterapeut i dag.

Linus så rigtig fin ud, alle reflekser kunne udløses, ryggen så fin ud, han lå fint på maven osv. og han fik rigtig charmet sig ind på dem begge.

MEN....Vækstkurverne er knækket. På nøjagtig samme tidspunkt hvor Liams også knækkede, og hovedomfanget er nu droppet fuldstændig på kurven. Og hvis man regner de 4 ekstra centimeter fra som Linus havde ekstra ved fødslen, så er de næsten nøjagtigt samme størrelse. Konklusionen er altså at Linus højst sandsynlig også lider af mikrocefali som Liam.

Vi havde selv haft det lidt i tankerne, da vi jo godt kan se han ikke er så stor. Men vi havde da stadig et håb om at han ville komme efter det.

Der er nu sat noget i gang mht. at vi føler vi har behov for noget mere hjælp med Liam. Og så skal Linus endeligt udredes af en læge.

Er frygtelig træt og noget trist. Hvordan kommer vores liv til at bliver med nu 2 handicappede børn?? Og så synes jeg samtidig at det er meget uretfærdigt. Det var ikke det jeg havde forestillet mig da vi besluttede at skulle have børn.

Jeg har først lige set denne tråd nu, og jeg ville bare lige sende et stort kram og sige at det gør mig virkelig, virkelig, virkelig ondt at I skal rammes så hårdt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Amandas-mor skriver:

Jeg har først lige set denne tråd nu, og jeg ville bare lige sende et stort kram og sige at det gør mig virkelig, virkelig, virkelig ondt at I skal rammes så hårdt.  

Mange tak.

Men vi kan trods alt glæde os over at Linus udvkiling på nuværende tidspunkt er rigtig god. Og som sundhedsplejersken sagde, så kan han alt det han skal kunne og mere til. Han sover også fantastisk og har nu sovet igennem om natten i snart 1,5 måned. Så måske det ikke bliver helt ligeså svært som med Liam. Men kun fremtiden kan vise hvordan Linus kommer til at udvikle sig fremover.

Anmeld

30. august 2012

Ciss

Rikke&Liam skriver:

Mange tak.

Men vi kan trods alt glæde os over at Linus udvkiling på nuværende tidspunkt er rigtig god. Og som sundhedsplejersken sagde, så kan han alt det han skal kunne og mere til. Han sover også fantastisk og har nu sovet igennem om natten i snart 1,5 måned. Så måske det ikke bliver helt ligeså svært som med Liam. Men kun fremtiden kan vise hvordan Linus kommer til at udvikle sig fremover.

Børn er jo forskellige.

for at den fine udvikling fortsætter.

Anmeld

30. august 2012

Janni.

Jeg har fulgt lidt med ang Liam. Føler virkelig med jer.

Held & lykke med dem begge. Håber virkelig ikke de bliver ramt særlig hårdt.

Anmeld

30. august 2012

Tona

Rikke&Liam skriver:

Mange tak.

Jeg håber virkelig meget for jer, at hans tilfælde bliver mildere og lettere  

Det er da i alt fald fantastisk at han sover så meget bedre, for det må være meget udmarvende med så dårlig nattesøvn som Liam har

Anmeld

30. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Amandas-mor skriver:

Jeg håber virkelig meget for jer, at hans tilfælde bliver mildere og lettere  

Det er da i alt fald fantastisk at han sover så meget bedre, for det må være meget udmarvende med så dårlig nattesøvn som Liam har

Det har det også været længe. Men efter han er startet i skovbørnehave her i august går det faktisk en del bedre med hans nattesøvn også. Så det er skønt. Lige pt. er der lidt mere overskud på kontoen

Anmeld

31. august 2012

Tona

Rikke&Liam skriver:

Det har det også været længe. Men efter han er startet i skovbørnehave her i august går det faktisk en del bedre med hans nattesøvn også. Så det er skønt. Lige pt. er der lidt mere overskud på kontoen

Det er da fantastisk. Det er også fedt med de der skovbørnehaver hvor de rigtig kan brænde energi af og være ude i naturen

Anmeld

6. februar 2013

annemette blom

Hej 

Kunne du tænke dig lidt at dele tanker med en der er opvokse med 2 børn der er født med for lille hovede ! 

Så er du velkommen til at spørger mig 

knus Annemette 

Anmeld

6. februar 2013

marie_jon

annemette blom skriver:

Hej 

Kunne du tænke dig lidt at dele tanker med en der er opvokse med 2 børn der er født med for lille hovede ! 

Så er du velkommen til at spørger mig 

knus Annemette 

Hun har desværre lukket sin profil. Men har lavet en Blok i stedet for? Men hvor er det i øvrigt en sød tanke

Anmeld

6. februar 2013

annemette blom

Øv nogen der ved hvor man kan få fat i Rikke henne ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.