Linus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Nettemor skriver:

Det er da altid noget han ligger i den gode ende. Må da håbe at det samme er tilfældet med lillebror

Hvis du har brug for at snakke om det er du mere end velkommen. Selv om jeg ikke har så meget forstand på det så låner jeg gerne mine ører ud (eller i dette tilfælde øjne)

Det sætter jeg pris på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Ciss

Det må altså være hårdt!

Hvad indebærer handikappet?

Anmeld

16. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Det må altså være hårdt!

Hvad indebærer handikappet?

I Liams tilfælde er det:

Lav højde, svært ved indlæring samt kognitive problemer, sprogproblemer (han bruger tegn til tale), uroligt søvnmønster(mange opvågninger hver nat og problemer ved indsovning) problemer med spisning(småtspisende)

Anmeld

16. august 2012

Ciss

Nu fik jeg lige læst lidt om det.

Det må være ekstra hårdt, når I ikke helt kan vide, hvordan det kommer til at påvirke børnene videre.

Anmeld

16. august 2012

Ciss

Rikke&Liam skriver:

I Liams tilfælde er det:

Lav højde, svært ved indlæring samt kognitive problemer, sprogproblemer (han bruger tegn til tale), uroligt søvnmønster(mange opvågninger hver nat og problemer ved indsovning) problemer med spisning(småtspisende)

Særlig søvnproblemerne lyder voldsomme. Det kan da virkelig være en udfordring at skulle holde til det i længden.

Slider det ham ud eller er han glad og fornøjet om dagen? (Man kender det jo fra sig selv, hvor dårlig dagen kan være, hvis man ikke får sovet igennem).

(Beklager mine mange spørgsmål, men dette er noget helt nyt for mig, som jeg intet ved om...)

Anmeld

16. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Ciss skriver:

Særlig søvnproblemerne lyder voldsomme. Det kan da virkelig være en udfordring at skulle holde til det i længden.

Slider det ham ud eller er han glad og fornøjet om dagen? (Man kender det jo fra sig selv, hvor dårlig dagen kan være, hvis man ikke får sovet igennem).

(Beklager mine mange spørgsmål, men dette er noget helt nyt for mig, som jeg intet ved om...)

Jo, hans søvnmønster er ekstremt hårdt at stå model til. Han har for ca. et halvt år siden begyndt at få melatonin til at falde i søvn på og det har hjulpet meget på indsovningen. Men mindre på opvågningerne. Han kan nogle gange ligge vågen flere timer i træk midt om natten.

Han er en glad og frisk dreng for det meste, men Liam reagerer med at være hyperaktiv når han er træt, så han kan godt være en håndfuld.

Anmeld

16. august 2012

Nessie

Sikke en trist besked at få

Kan godt forstå at der melder sig en masse tanker og uro for fremtiden

Anmeld

16. august 2012

Ciss

Rikke&Liam skriver:

Jo, hans søvnmønster er ekstremt hårdt at stå model til. Han har for ca. et halvt år siden begyndt at få melatonin til at falde i søvn på og det har hjulpet meget på indsovningen. Men mindre på opvågningerne. Han kan nogle gange ligge vågen flere timer i træk midt om natten.

Han er en glad og frisk dreng for det meste, men Liam reagerer med at være hyperaktiv når han er træt, så han kan godt være en håndfuld.

Ja, den måde at reagerer på kender jeg fra min egen dreng også.

Det er da godt humøret er der alligevel.

for at han får en lidt mere holdbar søvnrytme efterhånden - og at lillebror også kommer til at ligge i den gode ende.

Anmeld

16. august 2012

LISBETH:-)

Rigtig mange tanker herfra!

Anmeld

16. august 2012

Kløver

Stort kram, kunne ikke lige helt forstå den engelske side, men hvor frygteligt begge jeres børn er ramt. Ved man hvorfor man får det, og om det er arveligt siden begge børn er ramt

Stort kram og håber i finder overskud og styrke til at give jeres børn det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.