Hvilket vinterovertøj har dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

Jeg hører hele tiden noget forskelligt, nogen mener det er nødvendigt og nogen mener det ikke er

Men jeg må hellere købe et ekstra sæt så..

Jeg tænker bare, hvad hun skal have på, når jakke og flyverdragt skal vaskes, hvis man ikke har to?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Laulund87

Baagøe skriver:

Jeg tænker bare, hvad hun skal have på, når jakke og flyverdragt skal vaskes, hvis man ikke har to?

Jeg tænkte bare at når det gik med én af hver i vuggestuen, går det også i børnehaven

Vaskede sjældent overtøjet sidste år da det ikke har godt af det, og når jeg vaskede det, gjorde jeg det bare i weekenden

Anmeld

20. august 2012

bøllen

Her har vi molo regnbue flyverdragt.

Vinterjakke har jeg købt en brugt ticket .. Dog er jeg i tvivl om den bliver for stor. Så er på jagt efter en Hummel 

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

Jeg tænkte bare at når det gik med én af hver i vuggestuen, går det også i børnehaven

Vaskede sjældent overtøjet sidste år da det ikke har godt af det, og når jeg vaskede det, gjorde jeg det bare i weekenden

Jeg vil bare risikere at stå i en situation, hvor jeg ikke kan give hende en flyverdragt med De tumler jo noget mere i BH og bliver noget mere snavset, så her har vi af den grund to. Laura havde også kun én flyverdragt og vinterjakke i DP i vinters

Anmeld

21. august 2012

Myturn

Molo vinterjakke og småfolk flyverdragt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.