Hvilket vinterovertøj har dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Lunae

Baagøe skriver:

Molo og Hummel flyverdragt

Molo og Danefæ vinterjakke

Billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Laulund87

Baagøe skriver:

Molo og Hummel flyverdragt

Molo og Danefæ vinterjakke

To af hver?

Anmeld

16. august 2012

Mette.

Lunae skriver:

Camille er nok ca samme højde som Emilie! Dog vejer hun knap 13 kg, så det bliver nok en 92

Det tænker jeg vil passe hende fint så. Den er simpelthen også så fin i striberne, tror også bare jeg skal have den bestilt.

(De får den forresten også hjem hos www.houseofkids.dk - det ligger i Odder hvor du kan hente den hos dem, hvis det er. ) Har nemlig lige talt med dem, fordi jeg hellere vil støtte dem, da de altid har virkelig god service.

Anmeld

16. august 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

Jeg har lige købt en flyverdragt til Maria fra Hummel. Valget stod mellem den og Molo og da de skulle være lige gode, valgte jeg Hummel da farverne er mere spændende

Hendes vinterjakke er en lilla Molo jeg har købt brugt.

Har samme model af Molo jakke til Laura bare i Lavendel Vores flyverdragt er også Hummel blot i ensfarvet

Anmeld

16. august 2012

Lunae

Mette. skriver:

Det tænker jeg vil passe hende fint så. Den er simpelthen også så fin i striberne, tror også bare jeg skal have den bestilt.

(De får den forresten også hjem hos www.houseofkids.dk - det ligger i Odder hvor du kan hente den hos dem, hvis det er. ) Har nemlig lige talt med dem, fordi jeg hellere vil støtte dem, da de altid har virkelig god service.

Det er noteret

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

Baagøe skriver:

Har samme model af Molo jakke til Laura bare i Lavendel Vores flyverdragt er også Hummel blot i ensfarvet

God stil

Anmeld

16. august 2012

Pige2009

Lunae skriver:

Billeder

Er på fra iPad, så kan ikke lægge ind herfra. Men jakken er magen til Laulund87 bare i lavendel

Anmeld

16. august 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

To af hver?

Ja, da! Hun skal da have to, når hun starter i BH, skal der jo være en at skifte med. Den skal jo vaskes på et tidspunkt

Anmeld

16. august 2012

Moar2011

storm har fået hummel jakke og hummel flyverdragt

Anmeld

16. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Mette. skriver:

Du kan hvertfald få et link til den.

Modellen er præcis den samme som sidste år - der kunne man bare kun få jakken i lilla.

I år er den i stribet eller rød. Tror jeg ender med den stribede.

Begge kan ses her:

http://www.filabel.dk/shop/Pigetøj/Pige+Jakker/pr-EJSIK-11953.aspx 

http://www.filabel.dk/shop/Pigetøj/Pige+Jakker/pr-EJSIK-11954.aspx

Jakken holdte rigtig fint i vask også kan den tumbles ved lav temperatur, så klart en anbefaling herfra.

Den har jeg lige købt til Liam. Godt at den ligefrem bliver anbefalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.