Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pylle3 skriver: Her har begge unger Reima flyverdragter. Den ældste har i år fået Hummel vinterjakkeDen yngste lure jeg stadig til da jeg ville ha haft en danefæ men bryder mig ikke om dem jeg har set indtil videre.
Her har begge unger Reima flyverdragter. Den ældste har i år fået Hummel vinterjakkeDen yngste lure jeg stadig til da jeg ville ha haft en danefæ men bryder mig ikke om dem jeg har set indtil videre.
Lunae skriver: Camille har også reima flyverdragt! Kan ikke beslutte mig for en jakke
Camille har også reima flyverdragt! Kan ikke beslutte mig for en jakke
Pylle3 skriver: Det kan også være svært. Til ungerne herhjemme har jeg haft: name it, Hummel, helly Hansen, småfolk - og det har være gode jakker alle sammen som jeg sagtens kan anbefale
Det kan også være svært. Til ungerne herhjemme har jeg haft: name it, Hummel, helly Hansen, småfolk - og det har være gode jakker alle sammen som jeg sagtens kan anbefale
Lunae skriver: Camille skal have ny vinterjakke, men kan ikke beslutte mig for hvilken jeg skal købe!Overvejer også at købe en ekstra flyverdragt!Hvilken flyverdragt og vinterjakke har dit barn?Meget gerne billeder
Camille skal have ny vinterjakke, men kan ikke beslutte mig for hvilken jeg skal købe!Overvejer også at købe en ekstra flyverdragt!Hvilken flyverdragt og vinterjakke har dit barn?Meget gerne billeder
Jeg har lige købt en Molo flyverdragt til Emilie. Derudover har jeg tænkt mig at købe Ej SIkke Lejs vinterjakke - den havde vi også sidste år og var virkelig tilfredse med begge dele.
Jeg har lige købt en flyverdragt til Maria fra Hummel. Valget stod mellem den og Molo og da de skulle være lige gode, valgte jeg Hummel da farverne er mere spændende
Hendes vinterjakke er en lilla Molo jeg har købt brugt.
Mette. skriver: Jeg har lige købt en Molo flyverdragt til Emilie. Derudover har jeg tænkt mig at købe Ej SIkke Lejs vinterjakke - den havde vi også sidste år og var virkelig tilfredse med begge dele.
Min datter har en Ver de Terre flyverdragt og en jakke fra Zara
Ville gerne have en Ver de Terre jakke til hende men det holder budgetet desværre ikke til i år
Laulund87 skriver: Jeg har lige købt en flyverdragt til Maria fra Hummel. Valget stod mellem den og Molo og da de skulle være lige gode, valgte jeg Hummel da farverne er mere spændende Hendes vinterjakke er en lilla Molo jeg har købt brugt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128