Hvilket vinterovertøj har dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Mette.

Rikke&Liam skriver:

Den har jeg lige købt til Liam. Godt at den ligefrem bliver anbefalet

Vi var hvertfald så glade for den sidste år at jeg tager den igen i år. Modellen er også rigtig god, den passer hvertfald min spinkle pige perfekt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Sara.

Til Lærke har jeg købt en Minymo Flyverdragt. Ny pris 1899, men jeg har købt den brugt over nettet. Dog er den aldrig brugt, og der sidder stadig mærke på den. Har aldrig prøvet Minymo før, men den ser god ud!

Jeg har købt en tth. jakke til hende. Også brugt over nettet. Den er bare liiiiiige det største så ved ikke om jeg ender med at sælge den og finde en "ny" brugt.

Penge er ikke det der hænge på træerne herhjemme, så tøj der kan købes brugt, bliver købt brugt:-)

Nor har jeg endnu ikke købt noget til. Han blev 2 i april og vi har været så heldige at arve overtøj fra min venindes søn til ham indtil videre.... Og måske har hun en flyverdragt han kan passe. Ellers går jeg på jagt efter en brugt Reima.

Han havde en name it jakke sidste år, og den var jeg ikke helt tilfreds med.

Lige et billede af flyverdragt og jakken (jakken er dog ikke Lærkes, men samme det er samme slags. Lærkes er bare med blade...)

Ny flyverdragt 0-5 år Flyverdragt, billede 1

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

Baagøe skriver:

Ja, da! Hun skal da have to, når hun starter i BH, skal der jo være en at skifte med. Den skal jo vaskes på et tidspunkt

Jeg hører hele tiden noget forskelligt, nogen mener det er nødvendigt og nogen mener det ikke er

Men jeg må hellere købe et ekstra sæt så..

Anmeld

16. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Mette. skriver:

Vi var hvertfald så glade for den sidste år at jeg tager den igen i år. Modellen er også rigtig god, den passer hvertfald min spinkle pige perfekt.

Super. Liam er jo også til den slanke side Jeg har fundet en brugt fra sidste år, men man kan slet ikke se den er brugt. Så måtte slippe med 300 kr. Så det er ok.

Anmeld

16. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Laulund87 skriver:

Jeg hører hele tiden noget forskelligt, nogen mener det er nødvendigt og nogen mener det ikke er

Men jeg må hellere købe et ekstra sæt så..

Gå en tur i butikkerne og spørg om de ikke har noget liggende af modellerne fra sidste år, som de vil sælge billigt. Det gjorde jeg og fik en rigtig fin skifte-flyverdragt til blot 300 kr. Det er en colourkids.

Anmeld

16. august 2012

Mette.

Rikke&Liam skriver:

Super. Liam er jo også til den slanke side Jeg har fundet en brugt fra sidste år, men man kan slet ikke se den er brugt. Så måtte slippe med 300 kr. Så det er ok.

De holder også virkelig pænt i farven. Tror jeg vaskede Emilies fra sidste år 3 gange og man kunne faktisk ikke se det på den.

Nok lidt på rib, det kan næsten ikke undgåes det bliver lidt slidt, men ellers ikke, så jeg er virkelig positvt overrasket over deres vinterovertøj. Jeg er sikker på i bliver glade for den. 

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

Rikke&Liam skriver:

Gå en tur i butikkerne og spørg om de ikke har noget liggende af modellerne fra sidste år, som de vil sælge billigt. Det gjorde jeg og fik en rigtig fin skifte-flyverdragt til blot 300 kr. Det er en colourkids.

Super, tak

Anmeld

16. august 2012

dorthemus

Rød Molo flyverdragt...igen! Og så en brugt lilla mini a ture vinterjakke...igen!

Anmeld

16. august 2012

HeXeri

Camille skal have ny vinterjakke, men kan ikke beslutte mig for hvilken jeg skal købe!
Overvejer også at købe en ekstra flyverdragt!

Hvilken flyverdragt og vinterjakke har dit barn?

Meget gerne billeder

Flyverdragt. Finder dem meget nemmere end seperate bukser, jakke, vanter, hue, dims af og på - og så .... lorteble

Men her i efteråret inden det bliver rigtigt koldt, er det tykke bukser og regnbukser udenover og en god tyk jakke. Min mor formaner altid "Han skal ikke være for varm - tænk hvis snestormen kom" og mødre har åbenbart altid ret

Går ikke efter et bestemt mærke.. Hvad der sådan lige er i hans størrelse. Han kan passe det 1 vinter og så ryger den videre i systemet...

Anmeld

20. august 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

God stil

Hi hi nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.