Hvilket vinterovertøj har dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Mette.

Lunae skriver:

Har du billede af jakken?

Du kan hvertfald få et link til den.

Modellen er præcis den samme som sidste år - der kunne man bare kun få jakken i lilla.

I år er den i stribet eller rød. Tror jeg ender med den stribede.

Begge kan ses her:

http://www.filabel.dk/shop/Pigetøj/Pige+Jakker/pr-EJSIK-11953.aspx 

http://www.filabel.dk/shop/Pigetøj/Pige+Jakker/pr-EJSIK-11954.aspx

Jakken holdte rigtig fint i vask også kan den tumbles ved lav temperatur, så klart en anbefaling herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Lunae

132319 skriver:

Min datter har en Ver de Terre flyverdragt og en jakke fra Zara

Ville gerne have en Ver de Terre jakke til hende men det holder budgetet desværre ikke til i år

Det er simpelthen også så fint! Alt er bare så dyrt synes jeg! At købe nyt vinterovertøj for ca 3000 kr om året! Det får jeg sgu ikke selv

Anmeld

16. august 2012

Lunae

Mette. skriver:

Du kan hvertfald få et link til den.

Modellen er præcis den samme som sidste år - der kunne man bare kun få jakken i lilla.

I år er den i stribet eller rød. Tror jeg ender med den stribede.

Begge kan ses her:

http://www.filabel.dk/shop/Pigetøj/Pige+Jakker/pr-EJSIK-11953.aspx 

http://www.filabel.dk/shop/Pigetøj/Pige+Jakker/pr-EJSIK-11954.aspx

Jakken holdte rigtig fint i vask også kan den tumbles ved lav temperatur, så klart en anbefaling herfra.

Årh den stribede er fin! Hvordan er den i str?

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

Lunae skriver:

Årh begge dele er fint! Jeg overvejer også molo. Vi havde flyverdragt fra molo sidste år og den var god

Jeg var meget tæt på at købe en Molo, men jeg synes bare farverne var kedelige Glæder mig helt til vinter når det skal på hende

Anmeld

16. august 2012

132319

Lunae skriver:

Det er simpelthen også så fint! Alt er bare så dyrt synes jeg! At købe nyt vinterovertøj for ca 3000 kr om året! Det får jeg sgu ikke selv

Hehe nej, det er SÅ dyrt -Især når man har to!

Flyverdragten gav jeg 550 kr for (Brugt men ser ud som ny)

Jakken kostede 179 i Zara og har fleecefoer så jeg tror den er varm nok, den skal jo alligevel kun bruges i bilen til og fra vuggestue

Derudover har jeg fundet ubrugte støvler til 300 kr (Normalpris 700) og en hue der ser ud som ny til 130 kr (Normalpris 300 kr)

Såå synes jeg er sluppet ok billigt fra det i år -Mangler faktisk kun vinterstøvler til storebror

Anmeld

16. august 2012

Mette.

Lunae skriver:

Årh den stribede er fin! Hvordan er den i str?

Emilie brugte str. 80 sidste år - fra hun var 18 måneder til hun var næsten 2 i april.

Tror jeg tager en str. 92 i år, nu er hun jo 2 1/2 inden hun skal bruge den, men jeg synes de er lidt til den store side.

Anmeld

16. august 2012

Lunae

Mette. skriver:

Emilie brugte str. 80 sidste år - fra hun var 18 måneder til hun var næsten 2 i april.

Tror jeg tager en str. 92 i år, nu er hun jo 2 1/2 inden hun skal bruge den, men jeg synes de er lidt til den store side.

Camille bliver 2 til september. Så skal jeg vil også have 92?

Anmeld

16. august 2012

Mette.

Lunae skriver:

Camille bliver 2 til september. Så skal jeg vil også have 92?

Emilie er ret lille af sin alder (10,5 kg og 85 cm), og hun er jo så 2 1/2, så hvis hun ikke er helt vild lille, så tror jeg du skal tage 92.

De skal jo også gerne kunne passe den hele vinteren og med varmt tøj under.

Anmeld

16. august 2012

Pige2009

Lunae skriver:

Camille skal have ny vinterjakke, men kan ikke beslutte mig for hvilken jeg skal købe!
Overvejer også at købe en ekstra flyverdragt!

Hvilken flyverdragt og vinterjakke har dit barn?

Meget gerne billeder

Molo og Hummel flyverdragt

Molo og Danefæ vinterjakke

Anmeld

16. august 2012

Lunae

Mette. skriver:

Emilie er ret lille af sin alder (10,5 kg og 85 cm), og hun er jo så 2 1/2, så hvis hun ikke er helt vild lille, så tror jeg du skal tage 92.

De skal jo også gerne kunne passe den hele vinteren og med varmt tøj under.

Camille er nok ca samme højde som Emilie! Dog vejer hun knap 13 kg, så det bliver nok en 92

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.