MD scanning idag med blandende følelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

eliasmum

Hvor ser han fin ud!

Sikke en drillepind, skal allerede gøre sine forældre bekymrede... Bandit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

VNB

Kellie skriver:

Ja sidste tirsdag hvor vi dog lige har kontrolscanning i september pga væskemængden i nyrene var tæt på lige at være i overkanten. Det skulle ikke være alvorligt og noget de kan gøre noget ved efter fødslen hvis det da ikke går i sig selv under graviditeten hvilket det dog gør i 80% af tilfældene. Det sker oftest for drenge, så selvom den krydsede ben og skjulte sit køn kunne det jo indikere at de to drenge får en lillebror.

Men ja tænker positivt og igen var alt andet rigtig fint og de kan gøre noget ved det skulle det ikke gå væk. På den måde er det jo godt man er blevet scannet, så der bliver taget hånd om det.

Og den sparker løs derinde og er meget aktiv og ja som du skriver, det er jo så hyggeligt. Det er det bedste ved graviditeten syns jeg. At mærke liv i sin mave.

ej det er da heller ikke en sjov besked at få  Jeg håber rigtig meget på at det løser sig selv for jeres lille dreng så!  og at i får den dejligste lille sunde fyr ud til jer! 

Anmeld

19. august 2012

VNB

michelledam skriver:

Åhhh det var godt at alt er som det skal være . Tillykke med en veloverstået md scanning

1000 tak søde 

det var bare skønt at blive forsikret om at alt er helt ok med ham!  nu skal vi bare vente på at han bliver færdig bagt og vil ud til os 

Anmeld

19. august 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Iiih hvor dejligt

Jeg havde slet ikke set din update

ja det er bare så dejligt søde! vi er også bare glade og lettede 

Anmeld

19. august 2012

VNB

Baagøe skriver:

Hvor skønt

ja det var bare den bedste nyhed vi kunne få! 

Anmeld

19. august 2012

VNB

eliasmum skriver:

Hvor ser han fin ud!

Sikke en drillepind, skal allerede gøre sine forældre bekymrede... Bandit 

ja han er vist en værre bandit! 

men heldigvis er han helt sund og rask, og så tager vi gerne det med at han er en drillepind  hihi 

Anmeld

19. august 2012

Viventerjer

VNB skriver:

ja det er jo ens største frygt! og denne gange kom det lige lidt for tæt på... men heldigvis var vi heldige 

ej hvor blir det bare spændende når i skal starte op til din næste mens!! 

jeg håber at du kommer med lidt opdateringer herinde løbende så man kan følge med? 

Det var bare godt det gik som det skulle

Jeg syntes også kun at, tiden kan gå for langsomt .. Ser sådan frem til vi skal igang.. Og vigtigst af alt, når vi siddet med vores drømmebarn i armene

Opdateringer skal der nok komme masser af

Anmeld

19. august 2012

Camillos

VNB skriver:

ej undskyld! Jeg fik aldrig svaret dig 

ja jeg har det rigtig godt. Kvalmen er væk, og jeg er ikke lige så død træt mere som jeg var i starten. 

så lige nu nyder jeg det rigtig meget  

kan godt forstå at det virker lidt skræmmende at du lige om lidt er mor og skal føde og alt det der... Jeg fik også et øjeblik af panik kort før termin dengang med Viktor  tror det er helt normalt!

Kan dog huske at jeg bare glædede mig sindsygt meget til at få ham ud til mig, så jeg kunne passe på ham  jeg var vildt bange for om der skulle ske ham noget helt til sidst i maven.. altså blive viklet ind i navlestrengen osv osv... man når jo at tænke på mange ting mens man er fanget i hormon land! 

det gør man bestemt hehe .. ja hun skal jo ud og der er kun 1 vej.. så jeg må overleve smiler! .. jeg døjer godt nok med varmen!!! puha! 

Dejligt at hører du har det godt 

Anmeld

20. august 2012

VNB

Viventerdig skriver:

Det var bare godt det gik som det skulle

Jeg syntes også kun at, tiden kan gå for langsomt .. Ser sådan frem til vi skal igang.. Og vigtigst af alt, når vi siddet med vores drømmebarn i armene

Opdateringer skal der nok komme masser af

vil jeg spændt følge med i så  

håber rigtig meget for jer at det lykkes i første forsøg! men det GØR Det da  

Anmeld

20. august 2012

VNB

Camillos skriver:

det gør man bestemt hehe .. ja hun skal jo ud og der er kun 1 vej.. så jeg må overleve smiler! .. jeg døjer godt nok med varmen!!! puha! 

Dejligt at hører du har det godt 

hehe ja ud skal hun jo...  

jeg synes sjovt nok ikke at varmen er slem... måske fordi jeg ikke er lige så langt henne? 

det er det gode ved at få vinterbørn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.