skal.... skal ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

babypudder

ej nu må hun da komme ud snart hun er jo slet ikk sød ved hendes mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Kay

babypudder skriver:

ej nu må hun da komme ud snart hun er jo slet ikk sød ved hendes mor 

hun er lige så stedig som jeg selv var den gang jeg skulle ud  min mor gik 16 dage over tid... og fødslen tog 20 timer... min tager så åbenbart flere dage  for i følge FG er jeg i fødsel... bare kun i den latente face...

Anmeld

13. august 2012

babypudder

Kay skriver:

hun er lige så stedig som jeg selv var den gang jeg skulle ud  min mor gik 16 dage over tid... og fødslen tog 20 timer... min tager så åbenbart flere dage  for i følge FG er jeg i fødsel... bare kun i den latente face...

så giver det også lidt mening at du går over tid selv for det er jo en smule arveligt siger de kloge. 

vi kan så ikk forstå at jeg går over tid denne gang for når jeg ikk gjorde det med de 2 andre + både min mor og søster har aldrig gået over tid så det giver ikk meget mening.

jeg er begyndt at tro at det bare er luft jeg bære på og de bevægelser jeg mærker er tarmene med luft og jeg så bare er MEGET oppustet siden der ikk sker noget 

Anmeld

13. august 2012

Kay

babypudder skriver:

så giver det også lidt mening at du går over tid selv for det er jo en smule arveligt siger de kloge. 

vi kan så ikk forstå at jeg går over tid denne gang for når jeg ikk gjorde det med de 2 andre + både min mor og søster har aldrig gået over tid så det giver ikk meget mening.

jeg er begyndt at tro at det bare er luft jeg bære på og de bevægelser jeg mærker er tarmene med luft og jeg så bare er MEGET oppustet siden der ikk sker noget 

hihi jeg sagde til manden i dag at hun er groet fast der inde og aldrig kommer ud

der er bare to jormødre der uafhængigt af hinanden fortalte mig jeg ikke ville nå til termin fordi jeg er hybermobil i mit bækken... så havde ik lige regnet med at sidde her og være en uge over i morgen

Anmeld

13. august 2012

babypudder

Kay skriver:

hihi jeg sagde til manden i dag at hun er groet fast der inde og aldrig kommer ud

der er bare to jormødre der uafhængigt af hinanden fortalte mig jeg ikke ville nå til termin fordi jeg er hybermobil i mit bækken... så havde ik lige regnet med at sidde her og være en uge over i morgen

hehe ja det kan være det også er det min er 

ja nogle gange skal de passe på med hva de siger til folk de jordemødre for de kan virkelig gøre folk kede hvis det de har sagt ikk kommer til at passe.

Anmeld

13. august 2012

Kay

babypudder skriver:

hehe ja det kan være det også er det min er 

ja nogle gange skal de passe på med hva de siger til folk de jordemødre for de kan virkelig gøre folk kede hvis det de har sagt ikk kommer til at passe.

ja... sys også det var lid underligt at nå termins dagen.. og i morgen er det en uge siden

Anmeld

13. august 2012

babypudder

Kay skriver:

ja... sys også det var lid underligt at nå termins dagen.. og i morgen er det en uge siden

ja jeg syntes også det er helt underligt men jeg blev også rykket en uge frem ved første scanning så kan være jeg skal regne med den beregning lægen lavede først for så har jeg først termin d. 18 

Anmeld

13. august 2012

Kay

babypudder skriver:

ja jeg syntes også det er helt underligt men jeg blev også rykket en uge frem ved første scanning så kan være jeg skal regne med den beregning lægen lavede først for så har jeg først termin d. 18 

min termin er ik blevet rykket mere end et par dage... startede med d. 6 så d. 9 og tilsidst d. 7

blev scannet 2 gange før nf. fordi de ikke kunne forstå hvordan jeg var blevet gravid

Anmeld

13. august 2012

babypudder

Kay skriver:

min termin er ik blevet rykket mere end et par dage... startede med d. 6 så d. 9 og tilsidst d. 7

blev scannet 2 gange før nf. fordi de ikke kunne forstå hvordan jeg var blevet gravid

haha okay fortalte du dem så ikk om bierne og blomsterne 

ej spøg til side.

har i haft probs. med det siden de ikk kunne forstå det?

Anmeld

13. august 2012

Kay

babypudder skriver:

haha okay fortalte du dem så ikk om bierne og blomsterne 

ej spøg til side.

har i haft probs. med det siden de ikk kunne forstå det?

ja... problemer kan man sagtens kalde det jeg har pco og inge æl... blev scannet 3 uger før jeg tæstede posetiv (som i følge termin er 4+0) og der var ikke noget der tyde på jeg ville få æl... så lægerne ved ikke hvor æget kommer fra  

vi skulle havde startet i behandlign i januar i år...

manden mener så at han er så super fertil at han kom med både sæd og æg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.