skal.... skal ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Camillos

Kay skriver:

ja... der er kommet en update længere nede i tråden... ser ud til jeg bare skal sove denne uge væk med al det dejlige vejr... og vente på hun vil ud...

Ja det var updaten jeg så .. Århhhh!.. synes ikke de kan være bekendt ikke at kunne gøre noget.. Av for pokker! ... håber virkelig de tager fejl og du ser din lille guldklump inden længe stort 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Kay

Camillos skriver:

Ja det var updaten jeg så .. Århhhh!.. synes ikke de kan være bekendt ikke at kunne gøre noget.. Av for pokker! ... håber virkelig de tager fejl og du ser din lille guldklump inden længe stort 

ja... der kan gå alt fra minutter til dage før jeg får rigtige reglmæssige veer siger de...  så jeg smutter i seng og putter har været vågen siden kl. 5 lige nu

Anmeld

13. august 2012

Camillos

Kay skriver:

ja... der kan gå alt fra minutter til dage før jeg får rigtige reglmæssige veer siger de...  så jeg smutter i seng og putter har været vågen siden kl. 5 lige nu

Sov godt puster regelmessig ve støv efter dig

Anmeld

13. august 2012

Kay

Camillos skriver:

Sov godt puster regelmessig ve støv efter dig

tak... sender noget til bage om 9-10 uger

Anmeld

13. august 2012

Camillos

Kay skriver:

tak... sender noget til bage om 9-10 uger

hehe tak tak .. vil gerne forskånes nu ligger med en bragende blærebetændelse så kan faktisk ikke gå af bare smerter håber snart penicillinen begynder at virke. så vi kan mavekrampe sammen 

Anmeld

13. august 2012

crille

Krydser for en god lang lur og så at der sker noget rigtigt derefter.. Har hørt om lange fasr, men syntes nu at du topper den.. 

Anmeld

13. august 2012

Kay

Camillos skriver:

hehe tak tak .. vil gerne forskånes nu ligger med en bragende blærebetændelse så kan faktisk ikke gå af bare smerter håber snart penicillinen begynder at virke. så vi kan mavekrampe sammen 

nej du skal slet heller ik bruge dem nu håber blærebetændelsen snart går over

Anmeld

13. august 2012

Kay

crille skriver:

Krydser for en god lang lur og så at der sker noget rigtigt derefter.. Har hørt om lange fasr, men syntes nu at du topper den.. 

ja jeg har også hørt det kune tage et par dage... men siden torsdag eftermiddag

fik sovet lidt vågnede dog et par gange... men kunne sove videre... men er stadig træt...

Anmeld

13. august 2012

Ciss

for at der snart sker noget mere.

Anmeld

13. august 2012

Kay

Ciss skriver:

for at der snart sker noget mere.

tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.