skal.... skal ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Mariajny

Jeg følger lige med her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Happiness

Jeg synes du skal ringe! Jeg ringede jo derind da jeg havde haft veer længe,og ikke kunne sove. Så jeg blev indlagt og fik morfin. Godt nok var mine veer mere regelmæssige, men de var rigtig søde, og sagde at selvfølelig skulle jeg det, da min krop jo ogsåp gerne skulle have kræfter til fødslen.

Anmeld

13. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Men det er ikke en bagatel......sådan må du ikke tænke! Det at du ikke kan sove, har smerter og konstante plukveer m.m. er altså ikke ingenting eller en bagatel.

så fik jeg fat i dem... jeg har åbenbart en meget lang latent face i min fødsel... og det er ikke noget jeg skal bekymre mig om...

der kan gå flere dage endnu... og der er ik noget de kan gøre ud over at give mig smertelindring hvis det bliver for slemt... (og den ide er jeg ik vild med)

jeg skal sove og slappe af så meget som muligt... og være obs på om jeg mærker den lille lige så meget som jeg plejer... så jeg skal sove så meget som jeg kan på alle tider af døgnet...  og vente på det går rigtig igang...

Anmeld

13. august 2012

Rosengreen

Kay skriver:

indtil videre fik jeg fat i manden der godt kan komme hjem hvis det er... blev total hormonelle i telefonen så begyndte at tude... så det skal jeg lige havde stoppet inden jeg ringer til fg

Tell me about it!  Kan snart ikke ringe til mine forældre uden at tude! Utrolig nok er det hårdest at snakke i telefon 

Og ja, bare vent til efter fødslen  Puha nogle tudeture jeg kunne tage sidst!

Anmeld

13. august 2012

Kay

Happiness skriver:

Jeg synes du skal ringe! Jeg ringede jo derind da jeg havde haft veer længe,og ikke kunne sove. Så jeg blev indlagt og fik morfin. Godt nok var mine veer mere regelmæssige, men de var rigtig søde, og sagde at selvfølelig skulle jeg det, da min krop jo ogsåp gerne skulle have kræfter til fødslen.

har ringet der ind.... da de ik er mere reglmæssige kan de ikke gøre noget... ¨jeg har en meget lang latent face i min fødsel... og det er ikke noget jeg skal bekymre mig om... fik jeg afvide...

der kan gå flere dage endnu... og der er ik noget de kan gøre ud over at give mig smertelindring hvis det bliver for slemt... (og den ide er jeg ik vild med)

jeg skal sove og slappe af så meget som muligt... og være obs på om jeg mærker den lille lige så meget som jeg plejer... så jeg skal sove så meget som jeg kan på alle tider af døgnet... og vente på det går rigtig igang...

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

så fik jeg fat i dem... jeg har åbenbart en meget lang latent face i min fødsel... og det er ikke noget jeg skal bekymre mig om...

jeg skal sove og slappe af så meget som muligt... og være obs på om jeg mærker den lille lige så meget som jeg plejer... så jeg skal sove så meget som jeg kan på alle tider af døgnet...  og vente på det går rigtig igang...

Årh søde, håber virkelig snart du går ordentligt i gang....og du kan få sovet lidt. Kæmpe kram

Anmeld

13. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Tell me about it!  Kan snart ikke ringe til mine forældre uden at tude! Utrolig nok er det hårdest at snakke i telefon 

Og ja, bare vent til efter fødslen  Puha nogle tudeture jeg kunne tage sidst!

det er da åndsvagt det skal være sådan at snakke i telefon... hende på fg troede jeg var forkølet fordi min næse stopper når jeg tudder... så jeg måtte hellere få købt noget næsesprey til når veerne foralvor gik i gang

Anmeld

13. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Årh søde, håber virkelig snart du går ordentligt i gang....og du kan få sovet lidt. Kæmpe kram

ja tror jeg prøver at ligge mig lidt ind...

Anmeld

13. august 2012

Camillos

Kay skriver:

har ringet der ind.... da de ik er mere reglmæssige kan de ikke gøre noget... ¨jeg har en meget lang latent face i min fødsel... og det er ikke noget jeg skal bekymre mig om... fik jeg afvide...

jeg skal sove og slappe af så meget som muligt... og være obs på om jeg mærker den lille lige så meget som jeg plejer... så jeg skal sove så meget som jeg kan på alle tider af døgnet... og vente på det går rigtig igang...

Aiiiiii! Altså .... !  du bliver da ramt hårdt søde Kay...

Anmeld

13. august 2012

Kay

Camillos skriver:

Aiiiiii! Altså .... !  du bliver da ramt hårdt søde Kay...

ja... der er kommet en update længere nede i tråden... ser ud til jeg bare skal sove denne uge væk med al det dejlige vejr... og vente på hun vil ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.