skal.... skal ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.284 visninger
55 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Kay

ja... kan ik rigtig finde ud af det...

jeg fik hindeløsning d. 9 og har siden da haft små veer med 20 - 60 min. i mellem... ikke så meget at jeg skriger af smerte... men stærke nok til jeg vågner af dem og stærke nok til jeg skal tænke vejrtrækning...

det gør jo så at jeg er ved at være rimlig træt og en smule frustreret...  

har prøvet at slappe af, at gå tur... sex.. og der sker bare ik noget...

så jeg overvejer at ringe til FG da jeg først skal til JM på onsdag... og lige nu er der en evighed til onsdag... bare for at høre om der er noget jeg kan gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

MarieMor

Kan godt forstå du bliver utålmodig af det ,, du kan altid smøre lidt tykt på, at du er ved at være træt pga manglene søvn og vil høre om de kan ta vandet evt ? 

Ring da og hør ad , det værste der sker er at du for et nej 

Anmeld

13. august 2012

Kay

MarieMor skriver:

Kan godt forstå du bliver utålmodig af det ,, du kan altid smøre lidt tykt på, at du er ved at være træt pga manglene søvn og vil høre om de kan ta vandet evt ? 

Ring da og hør ad , det værste der sker er at du for et nej 

det er også det jeg tænker... er bare træt af at jeg max kan sove 1 time af gangen... og det kan jeg jo ikke engang for det er jo ik til at falde i søvn lige med det samme...

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

Synes du skal ringe!

Som mariemor skriver, sig du har søvnproblemer af det. Du ender med at være helt udmattet inden fødsel.

Håber der sker noget i dag

Anmeld

13. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Synes du skal ringe!

Som mariemor skriver, sig du har søvnproblemer af det. Du ender med at være helt udmattet inden fødsel.

Håber der sker noget i dag

tænker også på om der kan ske noget ved at havde veer så længe... de er jo ik voldsomme men om det kan gøre noget ved baby??

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

tænker også på om der kan ske noget ved at havde veer så længe... de er jo ik voldsomme men om det kan gøre noget ved baby??

Det ved jeg ikke, tror det ikke. Men uanset synes jeg du skal ringe og fortælle status.

Anmeld

13. august 2012

Rosengreen

synes også du skal ringe.. Sad og tænkte på om veer så længe mon kan stresse babyen  Og når nu du ikke får din søvn, plus smerter pga bækkenløsning.. Det kan vel ikke skade at ringe 

Anmeld

13. august 2012

Madam Blå

Kay skriver:

ja... kan ik rigtig finde ud af det...

jeg fik hindeløsning d. 9 og har siden da haft små veer med 20 - 60 min. i mellem... ikke så meget at jeg skriger af smerte... men stærke nok til jeg vågner af dem og stærke nok til jeg skal tænke vejrtrækning...

det gør jo så at jeg er ved at være rimlig træt og en smule frustreret...  

har prøvet at slappe af, at gå tur... sex.. og der sker bare ik noget...

så jeg overvejer at ringe til FG da jeg først skal til JM på onsdag... og lige nu er der en evighed til onsdag... bare for at høre om der er noget jeg kan gøre...

Ring og hør ad Måske en jm forbarmer sig over dig, og beder dig komme ind. Så kan du måske få noget af sove på, eller hvis de ikke har for travlt, kan hun måske tage vandet

Pøjpøj med det hele!

Anmeld

13. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

synes også du skal ringe.. Sad og tænkte på om veer så længe mon kan stresse babyen  Og når nu du ikke får din søvn, plus smerter pga bækkenløsning.. Det kan vel ikke skade at ringe 

nej... men bilen er ik hjemme så kan ik selv tage asted hvis de vil se mig... men vil egentlig også helst havde manden med...

må lige snakke med ham inden jeg ringer...

Anmeld

13. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Det ved jeg ikke, tror det ikke. Men uanset synes jeg du skal ringe og fortælle status.

ja... ringer lige til manden først og høre hvordan med ham for han har taget bilen på job...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.