skal.... skal ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Kay

Madam Blå skriver:

Ring og hør ad Måske en jm forbarmer sig over dig, og beder dig komme ind. Så kan du måske få noget af sove på, eller hvis de ikke har for travlt, kan hun måske tage vandet

Pøjpøj med det hele!

ja for er jo egentlig åben nok til de kan tage vandet hvis det er... ringer dog lige til manden inden så jeg har styr på transport hvis det er... da han har taget bilen på job...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Rosengreen

Kay skriver:

nej... men bilen er ik hjemme så kan ik selv tage asted hvis de vil se mig... men vil egentlig også helst havde manden med...

må lige snakke med ham inden jeg ringer...

Det kan jeg godt forstå.. Er spændt på at høre hvad det bliver til 

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

ja... ringer lige til manden først og høre hvordan med ham for han har taget bilen på job...

Ja logistikken skal selvfølgelig være i orden.

Prøv at se om du kan sove en time eller to efter, det kan være du får brug for energi senere.
Held og lykke søde

Anmeld

13. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Er spændt på at høre hvad det bliver til 

indtil videre fik jeg fat i manden der godt kan komme hjem hvis det er... blev total hormonelle i telefonen så begyndte at tude... så det skal jeg lige havde stoppet inden jeg ringer til fg

Anmeld

13. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Ja logistikken skal selvfølgelig være i orden.

Prøv at se om du kan sove en time eller to efter, det kan være du får brug for energi senere.
Held og lykke søde

ja... det er jo max en time af gangen... lidt hårdt.. nu fik jeg fat i manden der godt kan tage med hvis det er nødvendigt... blev bare tudefjæs da vi snakkede så skal lige havde tårene til at ligge sig igen... de fandens hormoner altså...

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

ja... det er jo max en time af gangen... lidt hårdt.. nu fik jeg fat i manden der godt kan tage med hvis det er nødvendigt... blev bare tudefjæs da vi snakkede så skal lige havde tårene til at ligge sig igen... de fandens hormoner altså...

Kan godt forstå du synes det er ved at være hårdt!

Tudeture skal der være plads til. Kæmpe kram

Anmeld

13. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Kan godt forstå du synes det er ved at være hårdt!

Tudeture skal der være plads til. Kæmpe kram

bliver bare irriteret når jeg tudder uden grund...

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

bliver bare irriteret når jeg tudder uden grund...

Ja jeg tuder også uden grund, tror bare det er hormoner. Det bliver vist værre efter fødsel

Anmeld

13. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Ja jeg tuder også uden grund, tror bare det er hormoner. Det bliver vist værre efter fødsel

åhhh nej dog....

ihhh så er der optaget der ude... og så bliver jeg helt... at de nok har travlt og mit bare er bagatel agtigt...

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

åhhh nej dog....

ihhh så er der optaget der ude... og så bliver jeg helt... at de nok har travlt og mit bare er bagatel agtigt...

Men det er ikke en bagatel......sådan må du ikke tænke! Det at du ikke kan sove, har smerter og konstante plukveer m.m. er altså ikke ingenting eller en bagatel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.