Reklamer,- nej tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Nettemor

132319 skriver:

Jeg får hverken gratis aviser eller reklamer.

Synes reklamer er det rene miljøsvineri!!

Jeg synes at hvis folk læser dem så er det ok. Men der er bare mange hvor de bliver smidt direkte i skraldespanden.. Og det er bare ikke godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Frk.S

Vi har også et "reklamer Nej tak"
Vores er dog også med Nej til gratisaviser - men det er egentlig bare fordi det er det man skal have for også at slippe for telefonbøger.

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har det grønne, og det nytter intet... Får stadig de skide irriterende reklamer og aviser engang imellem

Mistænker mine naboer for at smide deres i min

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

Frk.S skriver:

Vi har også et "reklamer Nej tak"
Vores er dog også med Nej til gratisaviser - men det er egentlig bare fordi det er det man skal have for også at slippe for telefonbøger.

Vi får ikke rigtig nogle telefonbøger så det har vi ikke tænkt over.. Men det kan være vi også ender på den med ugeaviserne.. Skal lige se tiden an om vi bliver ved med at kigge i dem eller ej

Anmeld

11. august 2012

MorDk

Jeg har også det røde klistremærke på postkassen. Reklamer NEJ tak! Er træt af det! Og hvis jeg skal kigge tilbud så gør jeg det på nettet.

Sys det er spild af "regnskov"

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Jeg har det grønne, og det nytter intet... Får stadig de skide irriterende reklamer og aviser engang imellem

Mistænker mine naboer for at smide deres i min

Ej hvor træls!

Hvis de smider dem i din kan de da lige så godt smide dem i skraldespanden og så selv melde dem fra!!

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Ej hvor træls!

Hvis de smider dem i din kan de da lige så godt smide dem i skraldespanden og så selv melde dem fra!!

JA TAK! Det ville jeg jo også mene, men neeeeeeeeejnej.. Det er da nemmere at smide det i min postkasse!

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

MorDk skriver:

Jeg har også det røde klistremærke på postkassen. Reklamer NEJ tak! Er træt af det! Og hvis jeg skal kigge tilbud så gør jeg det på nettet.

Sys det er spild af "regnskov"

Enig

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

JA TAK! Det ville jeg jo også mene, men neeeeeeeeejnej.. Det er da nemmere at smide det i min postkasse!

Hehe ja åbenbart.. Du må flytte ud på landet hvor der kun er 1 postkasse af gangen

Anmeld

11. august 2012

132319

Nettemor skriver:

Jeg synes at hvis folk læser dem så er det ok. Men der er bare mange hvor de bliver smidt direkte i skraldespanden.. Og det er bare ikke godt!

Tja, jeg synes det er svineri uanset hvad og burde forbydes.

Især når de kan læses på computeren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.