Reklamer,- nej tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Nettemor

Krisuer skriver:

Jeg ELSKER reklamer, her hjemme blir de tynd slidt 

Gentager lige mit svar

Synes også det er fair når de bliver læst. Så er det jo ikke forgæves som det er her i huset.

Men kunne helt klart godt se fordelen i at man skulle melde det til i stedet for fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

trunte89

Jeg ELSKER også mine reklamer, men det er bare ikke så tit jeg får dem læst mere. Har en god reklame App på ipaden, så den bruger jeg i stedet. Den er alligevel altid inden for rækkevidde
Så nu har vi også snakket om at få sådan et fint mærke på postkassen.
Og savner jeg dem for meget, så må jeg låne min mors

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

Nadia&Daniel skriver:

Gentager lige mit svar

Synes også det er fair når de bliver læst. Så er det jo ikke forgæves som det er her i huset.

Min onsdags avis kommer også stadig. Den vil jeg alligevel ikke opgive endnu

Men kunne helt klart godt se fordelen i at man skulle melde det til i stedet for fra..

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

Thereseh skriver:

Vi siger også nej tak til reklamer. Jeg har en tilbudsapp på min iPad, som jeg kigger på hver weekend 

Det er også sådan noget vi har.. Og det er ikke engang altid den bliver kigget på.. MEn skal jeg så fx i Bilka så tjekker jeg lige hvad de har..

Anmeld

11. august 2012

Kofoed.

Det her billede er fra tidligere i dag. For der første, hvorfor aflevere de reklamer en postkasse, hvor der er et reklame nej tak skilt?, derefter, vi bor ikke på jernbane gade, så hvad laver reklamerne på en sidevej? Og der står tydeligt 7a på postkassen, hvorfor for vi reklamer til nummer 1 st tv? Og det er ikke den eneste fejl vi har oplevet fra post dk siden vi fik mærket... Det værste var, at de i ferien sendte ALT post til os retur
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

trunte89 skriver:

Jeg ELSKER også mine reklamer, men det er bare ikke så tit jeg får dem læst mere. Har en god reklame App på ipaden, så den bruger jeg i stedet. Den er alligevel altid inden for rækkevidde
Så nu har vi også snakket om at få sådan et fint mærke på postkassen.
Og savner jeg dem for meget, så må jeg låne min mors

Har også altid elsket at læse reklamer.. Men får det bare aldrig gjort længere.. Og så er det altså meget papir på ingenting. .

Jeg tænker også at vi kan læse dem hos svigerforældrene hvis man mod forventning skulle få abstínenser..

Tror måske at op til jul skal vi have fat på legetøjs katalogerne til ungerne... Men ellers tror jeg sagtens vi kan unsvære det

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

Kofoed. skriver:

Det her billede er fra tidligere i dag. For der første, hvorfor aflevere de reklamer en postkasse, hvor der er et reklame nej tak skilt?, derefter, vi bor ikke på jernbane gade, så hvad laver reklamerne på en sidevej? Og der står tydeligt 7a på postkassen, hvorfor for vi reklamer til nummer 1 st tv? Og det er ikke den eneste fejl vi har oplevet fra post dk siden vi fik mærket... Det værste var, at de i ferien sendte ALT post til os retur

Ja det virker ikke helt logisk.. Der er vist nogen der ikke kigger på hvad der står diverse steder..

Er også spændt på om vi alligevel skulle ske at få nogle.. Fik jo self først sat den på efter der var kommet denne uges reklamer.. for at det går gnidningsfrit..

Anmeld

11. august 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Har det på samme måde. Selv om vi bor i hus så det skal jo ikke slæbes så langt men alligevel.. Og når vi nu alligevel ikke læser dem..

Nej... Når de ikke bliver læst det er total spild. Jeg kigged ei nogle ganske få og resten lå bare... Så er det mange kilo at bære op og ned. 

Og so ém jeg kender siger, så skaber de også et unødvendigt merforbrug... Alle de ting man lige må eje 

Anmeld

11. august 2012

trunte89

Nettemor skriver:

Har også altid elsket at læse reklamer.. Men får det bare aldrig gjort længere.. Og så er det altså meget papir på ingenting. .

Jeg tænker også at vi kan læse dem hos svigerforældrene hvis man mod forventning skulle få abstínenser..

Tror måske at op til jul skal vi have fat på legetøjs katalogerne til ungerne... Men ellers tror jeg sagtens vi kan unsvære det

Hehe. Ja, det er godt at være dækket ind hvis abstinensens skulle komme
Åh ja, op til jul er der bare ikke noget bedre! Også bare i de alm synes jeg. Men ja, man kan jo sagtens bare finde legetøjskatalogerne og tage dem. Ingen grund til at få reklamer hele året af den grund.

Anmeld

11. august 2012

B&J

Nettemor skriver:

Min onsdags avis kommer også stadig. Den vil jeg alligevel ikke opgive endnu

nemlig man kan lige så godt melde det fra hvis man ikke gider læse i dem uhh jeg tror jeg når at læse min for og bag min 2gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.