Reklamer,- nej tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

jydeinden

Nettemor skriver:

Ja sådan et fint klistermærke har vi fået på vores postkasse nu. Har egentlig tænkt over det længe. Men hele tiden har vi synes det var hyggeligt at få reklamerne og sidde og kigge dem igennem. Og det er jo nemt at finde tilbudene når de dumper ind af døren.

Men det seneste stykke tid har vi ikke fået kigget den ene uges reklamer igennem inden der kom den næste. Og det er faktisk blevet til at vi sjældent kigger i reklamerne. (mon det hænger sammen med at vi alligevel ingen penge har at bruge af..)
Så vi snakkede om det den anden dag. Og jeg spurgte Frank om han ville være træt af hvis jeg meldte det fra. Men han har jo en tilbuds app på telefonen, så skulle han bruge noget kiggede han der. Så vi blev hurtigt enige om at vi ville droppe reklamerne og derved spare vores flytten rundt på reklamer som aldrig bliver læst og samtidig gøre lidt for naturen

Hvad med jer andre. Har I taget stilling?

Egentlig er jeg jo lidt af den mening at det burde være omvendt. At man skal melde reklamerne TIL, tror nemlig der er mange der har det som mig men som bare ikke liiige har fået det meldt fra. Hvad siger i?

(Jeg har det lyserøde klistermærke )

både vi og mine forældre har reklamer nej tak.. ingen af os læser dem nok til at vi gider slæbe rundt med dem. dog synes jeg det er åndsvagt at man skal sætte et nyt klistermærke på hvert andet år for at man stadig ikke får reklamer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Nej... Når de ikke bliver læst det er total spild. Jeg kigged ei nogle ganske få og resten lå bare... Så er det mange kilo at bære op og ned. 

Og so ém jeg kender siger, så skaber de også et unødvendigt merforbrug... Alle de ting man lige må eje 

Jamen lige præcis. Er SÅ enig med dig søde

Mange gange så har vi kigget i reklamer og tænkt: Eeeeej hvor er det smart! Sådan en skal vi da have! Men det har ikke været noget vi har manglet..

Men det er da også hændt at der er noget på tilbud som vi havde snakket om at vi skulle ud og købe alligevel.. Ting til ungerne fx. Men det er jo det den app er så god til. Så kan man kigge når man overvejer om det skal købes og når man ikke mangler noget bliver man ikke fristet

Anmeld

11. august 2012

Kofoed.

Nettemor skriver:

Ja det virker ikke helt logisk.. Der er vist nogen der ikke kigger på hvad der står diverse steder..

Er også spændt på om vi alligevel skulle ske at få nogle.. Fik jo self først sat den på efter der var kommet denne uges reklamer.. for at det går gnidningsfrit..

Håber ikke det kommer så vidt, som det gør for os, tror det er tiende klage der kommer til dem på mandag, fatter ikke det skal give så mange problemer, i de gamle lejligheder var der ingen problemer...

Men elsker også reklamer, læser dem bare hos min forældre.

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

trunte89 skriver:

Hehe. Ja, det er godt at være dækket ind hvis abstinensens skulle komme
Åh ja, op til jul er der bare ikke noget bedre! Også bare i de alm synes jeg. Men ja, man kan jo sagtens bare finde legetøjskatalogerne og tage dem. Ingen grund til at få reklamer hele året af den grund.

Jamen december er stort set den eneste måned jeg får kigget i dem.. Og måske lidt i november.. Når man skal se om den perfekte julegave skulle ske at være på tilbud. Men ja det er så 10-11 mdrs reklamer man ikke læser..

Og igen når man har app'en så er man jo dækket ind. Så er det mere ungerne der har behov for papir udgaven

Anmeld

11. august 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Jamen lige præcis. Er SÅ enig med dig søde

Mange gange så har vi kigget i reklamer og tænkt: Eeeeej hvor er det smart! Sådan en skal vi da have! Men det har ikke været noget vi har manglet..

Men det er da også hændt at der er noget på tilbud som vi havde snakket om at vi skulle ud og købe alligevel.. Ting til ungerne fx. Men det er jo det den app er så god til. Så kan man kigge når man overvejer om det skal købes og når man ikke mangler noget bliver man ikke fristet

Ja... Vi har aldrig sparet så mange penge, som efter vi har sagt reklamerne fra, laver madplan og handler én gang om ugen i Rema1000. Man ser jo ike lige det ene og dte andet, man bare MÅ eje 

Og er der noget vi mangler har jeg app'en på mobi, så kigger jeg dér 

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

B&J skriver:

nemlig man kan lige så godt melde det fra hvis man ikke gider læse i dem uhh jeg tror jeg når at læse min for og bag min 2gange

Hehe sådan har jeg også en veninde der har det.. Og hun er også rigtig god til at handle på tilbud.. Der er jeg heeelt modsat. Jeg finder ud af der er noget jeg skal bruge og så tjekker jeg om det er på bud..

Og mange gange når jeg har 'læst' en reklame så er den bare blevet bladret hurtigt igennem og jeg har alligevel ikke set den ordenligt

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

jydeinden skriver:

både vi og mine forældre har reklamer nej tak.. ingen af os læser dem nok til at vi gider slæbe rundt med dem. dog synes jeg det er åndsvagt at man skal sætte et nyt klistermærke på hvert andet år for at man stadig ikke får reklamer

Ja det kan jeg godt se.. Men mon ikke det er fordi de har erfaret at folk ændre mening eller at klistermærket ikke klistre ordentlig efter det ?

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

Kofoed. skriver:

Håber ikke det kommer så vidt, som det gør for os, tror det er tiende klage der kommer til dem på mandag, fatter ikke det skal give så mange problemer, i de gamle lejligheder var der ingen problemer...

Men elsker også reklamer, læser dem bare hos min forældre.

Nej håber da at vi kommer lidt nemmere over det end jer..

Håber da også at der snart bliver styr på det for jer

Så har man også en undskyldning for at besøge dem

Anmeld

11. august 2012

jydeinden

Nettemor skriver:

Ja det kan jeg godt se.. Men mon ikke det er fordi de har erfaret at folk ændre mening eller at klistermærket ikke klistre ordentlig efter det ?

jeg ved det faktisk ikke, men mange af dem hænger jo i en opgang, og har set flere af dem på min rute ( går med nogen blade) hvor markaterne fra sidste gang stadig hænger der.

men efter min mening ville det klart være nemmere hvis folk valgte reklamer til hvis de ønskede dem, for jeg har set MANGE overproppet nærmest sprængfyldte postkasser, fordi folk er for dovne til at gide at tømme dem

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Ja... Vi har aldrig sparet så mange penge, som efter vi har sagt reklamerne fra, laver madplan og handler én gang om ugen i Rema1000. Man ser jo ike lige det ene og dte andet, man bare MÅ eje 

Og er der noget vi mangler har jeg app'en på mobi, så kigger jeg dér 

Vi skal også igang med madplan!! Det skal vi bare lære! Tror også det kunne spare os for en del.. Om ikke andet så noget benzin når man ikke skal køre ind og hente det man mangler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.