Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nettemor skriver:
Ja sådan et fint klistermærke har vi fået på vores postkasse nu. Har egentlig tænkt over det længe. Men hele tiden har vi synes det var hyggeligt at få reklamerne og sidde og kigge dem igennem. Og det er jo nemt at finde tilbudene når de dumper ind af døren.
Men det seneste stykke tid har vi ikke fået kigget den ene uges reklamer igennem inden der kom den næste. Og det er faktisk blevet til at vi sjældent kigger i reklamerne. (mon det hænger sammen med at vi alligevel ingen penge har at bruge af..
)
Så vi snakkede om det den anden dag. Og jeg spurgte Frank om han ville være træt af hvis jeg meldte det fra. Men han har jo en tilbuds app på telefonen, så skulle han bruge noget kiggede han der. Så vi blev hurtigt enige om at vi ville droppe reklamerne og derved spare vores flytten rundt på reklamer som aldrig bliver læst og samtidig gøre lidt for naturen 
Hvad med jer andre. Har I taget stilling?
Egentlig er jeg jo lidt af den mening at det burde være omvendt. At man skal melde reklamerne TIL, tror nemlig der er mange der har det som mig men som bare ikke liiige har fået det meldt fra. Hvad siger i?
(Jeg har det lyserøde klistermærke
)
Jeg har et nej tak til reklamer og aviser på min postkasse.
Jeg har aldrig læst reklamer, så det ville kun være spild af resourcer at få dem
jeg giver dig helt ret i, at man burde melde dem TIL og ikke fra.
Derudover synes jeg, det er fjollet, man udfylde og vise både det ene og andet for at melde dem fra.
Det burde være muligt med et tryk på musen via NEMID

Anmeld