Reklamer,- nej tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Hehe ja åbenbart.. Du må flytte ud på landet hvor der kun er 1 postkasse af gangen

Ikke dårligt, ikke dårligt.. Har sgu overvejet det - og har også fundet HUSET. Meeeeeeeeeeeeeen.... Enlig mor, på SU.. Det tror jeg aldrig min ellers ok. søde bankdame går med til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Nettemor

132319 skriver:

Tja, jeg synes det er svineri uanset hvad og burde forbydes.

Især når de kan læses på computeren.

Ja men mon ikke det kommer til at gå over på det? Efterhånden som alle alligevel har computere?

Men synes i hvert fald de som en start skulle lave det til at man skulle ønske at få det i stedet for at bede om ikke at få dem. Tror helt sikkert det ville hjælpe meget..

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Ikke dårligt, ikke dårligt.. Har sgu overvejet det - og har også fundet HUSET. Meeeeeeeeeeeeeen.... Enlig mor, på SU.. Det tror jeg aldrig min ellers ok. søde bankdame går med til

hmmm.. Heller ikke hvis du tager charmetrolden Ida med ind?

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

hmmm.. Heller ikke hvis du tager charmetrolden Ida med ind?

Haha... Uh ja... Et forsøg værd vel, haha!

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Haha... Uh ja... Et forsøg værd vel, haha!

DO IT! haha

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

DO IT! haha

Haha

Anmeld

11. august 2012

Troldemommi

Jeg har en vane med om fredagen når den store bunke kommer så sidder jeg mig i sofaen og læser dem og drikker en kop kaffe med mælk, det er ren selvforkælelse :-)

Monica

Johanne elsker dem også, hun leger med dem og smager lidt på dem :-)

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

Monica P skriver:

Jeg har en vane med om fredagen når den store bunke kommer så sidder jeg mig i sofaen og læser dem og drikker en kop kaffe med mælk, det er ren selvforkælelse :-)

Monica

Johanne elsker dem også, hun leger med dem og smager lidt på dem :-)

Det lyder da også hyggeligt

Jeg gjorde det også da Sebastian var mindre.. og skulle som regel skynde mig hvis de skulle læses uden savl Men får det bare ikke gjort mere.. Så kunne lige så godt melde det fra

Anmeld

11. august 2012

Troldemommi

Nettemor skriver:

Det lyder da også hyggeligt

Jeg gjorde det også da Sebastian var mindre.. og skulle som regel skynde mig hvis de skulle læses uden savl Men får det bare ikke gjort mere.. Så kunne lige så godt melde det fra

ja man skal jo passe på naturen, hvis vi ikke fik dem læst så ville vi også have et nej tak skilt på postkassen.

Monica

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

Monica P skriver:

ja man skal jo passe på naturen, hvis vi ikke fik dem læst så ville vi også have et nej tak skilt på postkassen.

Monica

Det er jo lige netop det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.