Hvornår har du gjort en god tjeneste for andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Sildefisk

B&J skriver:

jeg tror også jeg gør lidt hverdag...

jeg smiler tit til folk fordi, jeg syntes selv det er dejligt at få et smil man bliver så glad inden i...

ellers sidst jeg gjorde en tjeneste var igår... det var en mor med et spædbarn det grad og grad og tror barnet var sulten for morgen ville meget gerne afsted så jeg sagde hun godt måtte komme foran mig i køen...

elsker at hjælpe folk for at smil er nok igen eller deres måde at takke en på det er fantastisk

sådan er jeg også har sidst hjulet en arbejdskollega med en masse tøj til hendes dreng, hun er lige blevet skilt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

B&J

myr81 skriver:

sådan er jeg også har sidst hjulet en arbejdskollega med en masse tøj til hendes dreng, hun er lige blevet skilt.

ej hvor fantastisk....

Anmeld

13. august 2012

B&J

Solstrålebørn skriver:

Et smil kan også gøre meget.. 

det kan gøre rigtig meget

Anmeld

13. august 2012

Lusi

Solstrålebørn skriver:

Øv at den ældre dame reagerede sådan...  

Ja da ihvertfald øv for hende selv
Var da sikkert dybt forkert, bare at lade hende klare sig selv, men med den reaktion jeg fik, blev jeg bare så chokeret.. Og hun ville jo ik ha min hjælp, så kan man jo ik gøre så meget..

Anmeld

13. august 2012

LLN

Jeg gjorde det igår...  Man bliver så glad for det og på deres vejne... 

Jeg var i Fakta for at handle...  Da jeg er på vej hen til kassen med mine vare, spørger en ældre dame om jeg ikke kunne hjælpe hende med at finde noget hårlak, for det kunne hun ikke se nogle steder... 

Jeg sagde selvfølgelig vil jeg hjælpe dig med det...  Kunne straks se glimtet i hendes øjne og hun takkede pænt for min hjælpsomhed overfor hende... 

Hvornår har du sidst gjort en god tjeneste for andre? 

Sjovt - jeg hjalp faktisk selv nogle drenge med at finde noget chokolade de skulle bruge til fondue i går - også i fakta. Det var i øvrigt nogle søde og høflige drenge på 8-9 år som sagde pænt tak for hjælpen.

Anmeld

13. august 2012

JanetBJ

Har hjulpet en ældre dame ud af bussen med hendes rolator , og hun takkede mange gange .. hun blev helt glad

Anmeld

13. august 2012

merle2010

jeg afleverer alt børnenes gamle tøj i genbrugen eller en tøjcontainer, eller giver det til andre med små børn...

hjælper ældre eller handicappede hvis de har brug for det...

og ja smil smil smil, jeg var stresset og havde 2 skrigende unger og hastede hen mod bilen, en ung fyr sendte mig det største smil og mit humør var reddet

Anmeld

14. august 2012

Solstrålebørn

LLN skriver:

Sjovt - jeg hjalp faktisk selv nogle drenge med at finde noget chokolade de skulle bruge til fondue i går - også i fakta. Det var i øvrigt nogle søde og høflige drenge på 8-9 år som sagde pænt tak for hjælpen.

Anmeld

14. august 2012

Solstrålebørn

merle2010 skriver:

jeg afleverer alt børnenes gamle tøj i genbrugen eller en tøjcontainer, eller giver det til andre med små børn...

hjælper ældre eller handicappede hvis de har brug for det...

og ja smil smil smil, jeg var stresset og havde 2 skrigende unger og hastede hen mod bilen, en ung fyr sendte mig det største smil og mit humør var reddet

Anmeld

14. august 2012

Solstrålebørn

JanetBJ skriver:

Har hjulpet en ældre dame ud af bussen med hendes rolator , og hun takkede mange gange .. hun blev helt glad

Hvor dejligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.