Hvornår har du gjort en god tjeneste for andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

signe.

Jeg gjorde det igår...  Man bliver så glad for det og på deres vejne... 

Jeg var i Fakta for at handle...  Da jeg er på vej hen til kassen med mine vare, spørger en ældre dame om jeg ikke kunne hjælpe hende med at finde noget hårlak, for det kunne hun ikke se nogle steder... 

Jeg sagde selvfølgelig vil jeg hjælpe dig med det...  Kunne straks se glimtet i hendes øjne og hun takkede pænt for min hjælpsomhed overfor hende... 

Hvornår har du sidst gjort en god tjeneste for andre? 

Det gjorde jeg i torsdags. Sad hjemme ved en veninde og fik en øl på deres trappe. Hendes (ældre) genbo går forbi på den anden side af vejen og lidt efter hører jeg et bump. Tænker lidt, og går så hen for at se om bumpet evt kom derfra. Rigtig nok, han var faldet på vej op af sin trappe, så jeg fik ham op at stå mens min veninde hentede hans kone som var indenfor Han takkede henover vejen resten af dagen

Sidst jeg var med manden til traktortræk(ca 2 uger siden), skulle jeg på toilettet(2 gange faktisk her) og begge gange stod der en mor med hhv. en dreng og 2. gang med en lille pige som skulle tisse. Begge gange sagde jeg at de ku komme foran mig i køen så børnene kunne få tisset, og 2. gang spurgte jeg endda de 2 piger der stod foran mig om det ikke også var i orden med dem hvis den lille dreng også kom foran dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Solstrålebørn

signe. skriver:

Det gjorde jeg i torsdags. Sad hjemme ved en veninde og fik en øl på deres trappe. Hendes (ældre) genbo går forbi på den anden side af vejen og lidt efter hører jeg et bump. Tænker lidt, og går så hen for at se om bumpet evt kom derfra. Rigtig nok, han var faldet på vej op af sin trappe, så jeg fik ham op at stå mens min veninde hentede hans kone som var indenfor Han takkede henover vejen resten af dagen

Sidst jeg var med manden til traktortræk(ca 2 uger siden), skulle jeg på toilettet(2 gange faktisk her) og begge gange stod der en mor med hhv. en dreng og 2. gang med en lille pige som skulle tisse. Begge gange sagde jeg at de ku komme foran mig i køen så børnene kunne få tisset, og 2. gang spurgte jeg endda de 2 piger der stod foran mig om det ikke også var i orden med dem hvis den lille dreng også kom foran dem

Godt du/I hjalp... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.