Sukkerbelastning - fy for satan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Merii

Mariajny skriver:

nå okay.. hvor langt er du henne ???
Jeg havde nemlig sukkersyge da jeg ventede min søn (8 år siden) men da ikke noget de har tjekket op på igen.. min BMI var sidst jeg fik det mål 17,45

Jeg er 28+2 idag

Det var hellere ikke meget 17,45 BMI

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Merii

Denisep skriver:

Uh føler med dig. Var selv til den prøve. Og på det tidspunkt kastede jeg stadig op hver dag. Og at faste når man er dårlig var slet ikk sjovt. Og bestemt ikk det der skulle drikkes det mindede mig mest om tyk glasur der smagte dårligt puha . Fik så svar allerede 3 dage senere

Ja puha det må forværre din kvalme men dejligt det er overstået for os.

Vi må hpber det aldrig sker igen

Anmeld

9. august 2012

Mariajny

nielsen80 skriver:

Så tror jeg ikke du slipper for at skulle afsted igen, da du så har en forhøjet risiko.

nej ikke sikkert jeg bliver fri... hihi

Anmeld

9. august 2012

Mariajny

Merii skriver:

Jeg er 28+2 idag

Det var hellere ikke meget 17,45 BMI

nej har faktisk altid været en "lille" pige.. har døjet meget med at tage på.

Anmeld

9. august 2012

mortilnoahogmelina

Merii skriver:

Ja det må være pga. du har det i familien.

Jeg har altid haft Bmi på ca. 20-21 men har taget på det sidste år desværre. men savner min vægt og det kan betale sig at tabe sig, vil aldrig nogensinde gå igennem det igen. jeg bliver ihvertfald ikke gravid næste gang hvis jeg ikke har tabt mig

Jeg kan virkelig godt forstå dig .
Det er os det mest ubehagelige jeg har oplevede .

Anmeld

9. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Ad hvor kan jeg godt huske det fra sidste graviditet  .. 

At faste og så møde op på sygehuset og få at vide at de er forsinket deroppe så der kan godt gå en time før man kan komme ind, det er bare ikk sagen !! 

Er der nogen der ca ved hvornår man senest kan få lavet den glucosebelastnings ting ? .. Mit BMI er over de 25 og kan huske fra sidste gang at det var ca midt i graviditeten, og nu er jeg 31+1 og har stadig ikk hørt noget? 

Anmeld

9. august 2012

Merii

MillesMor111010 skriver:

Ad hvor kan jeg godt huske det fra sidste graviditet  .. 

At faste og så møde op på sygehuset og få at vide at de er forsinket deroppe så der kan godt gå en time før man kan komme ind, det er bare ikk sagen !! 

Er der nogen der ca ved hvornår man senest kan få lavet den glucosebelastnings ting ? .. Mit BMI er over de 25 og kan huske fra sidste gang at det var ca midt i graviditeten, og nu er jeg 31+1 og har stadig ikk hørt noget? 

Altså jeg er 28+2 og har været til undersøgelsen idag og fik brevet istarten af mit graviditet.

Jeg kunne forstille mig at du ikke behøver da du i din første graviditet ikke har udviklet sukkersyge, men ved det ikke.

Jeg synes du skal ringe til din læge eller jordemoder

Anmeld

9. august 2012

Emily2012<3

Jeg synes nu ikke det var slemt.. Det er bare med at lade være med at smage på det men bare skylle det ned.. Og så skylle efter med liddt vand bagefter.

Jeg var afsted 2 gange da vi har sukkersyge i familien + mit BMI er højt.

Anmeld

9. august 2012

Mor til Ella

Merii skriver:

Har været til sukkerbelastning idag og det er det værste jeg har oplevet. har fået det så skidt, kvalme og hedeture. var ved at besvime på gangen. Jeg Gør det aldrig igen!

Det er bare skrækkeligt 

Super gravide kvinde her mente sagtens hun kunne gå ud og lave stor køb bagefter selvom man ikke havde spist siden aften, DET VAR DUMT.... Var både ved at besvime og kaste op flere gange

Anmeld

9. august 2012

Mor til Ella

Emily2012<3 skriver:

Jeg synes nu ikke det var slemt.. Det er bare med at lade være med at smage på det men bare skylle det ned.. Og så skylle efter med liddt vand bagefter.

Jeg var afsted 2 gange da vi har sukkersyge i familien + mit BMI er højt.

Vi måtte ikke indtage vand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.