læse om fødslen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

Princesspigen

Merii skriver:

Jeg har arbejdet på fødeafdeling, og har været med til minimum 100 fødsler. Jeg har termin om 12 uger og føler mig fuldt forberedt, synes det er så rart nu fordi jeg ved hvad det går ud på og hvad der er af muligheder osv.

Men er enige med de andre om at du kan blive forvirret af at se mange fødsels videoer da du ikke er helt med i hvor langt vedkommende er i forløbet og hvorfor det går langsomt eller hvorfor så hurtig, så det vil jeg også fra råde.

Men det bedste smertestillende er at have styr på sin vejrtrækning

mange tak for dine råd også

jeg tænker os lidt at vejrtrækning og så måske vand før fødslen kunne være 2 gode smerte lindrings metoder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

dola

Princesspigen skriver:

der er kun 9 uger igen til min termin..

jeg er første gangs fødende..

det er min kærestes første..

vi skal selvfølgelig til noget fødsels forberedelse inden fødslen..

men er det forkert af mig jeg ikke har sat mig og læst om fødslen ?

jeg tænker, ingen fødsel er ens, det går sjældent som man håber, tror eller planlægger..

jeg kan jo kun håbe på at jeg har arvet fra min mor at have nemme fødsler..  men hvad siger i de damer ?

Hej

Jeg kunne slet ikke tåle at se andres fødsler da jeg var gravid, som det nok er klart igennem mange af de andre indlæg så er ingen føsler ens.

Jeg var til noget forberedelse på sygehuset (del 2 og 3 på herlev) hvilket jeg synes var dejligt for man fik en masse at vide om amning, søskende jalousi, smertestillende og så videre. Jeg havde ikke brug for alle mulige tåbelige øvelser.

Mit bedste fødsels tip er, det kommer til at gør ond, rigtigt ond, MEN det går også over igen....!!!! Og du får en noget så dejlig gave for anstrengelserne.

God fødsel, og igen det går over igen!

Anmeld

5. august 2012

Tulle28

Princesspigen skriver:

det lyder virkelig som om du har lagt rigtig mange tanker i din føsel.. er glad for du vil dele dem med mig  tak

Ja det har jeg, men det var egentlig først da jeg havde været på smertefri fødsels kursus at det hele ligesom "faldt på plads". Lad være med at se "Hjælp jeg skal føde" programmerne, tror de skræmmer mere end de gavner. Det er god underholdning og det er jo ikke ligeså spændende at se en fødsel der forløber roligt og uden skrig og skrål:-) Men den slags fødsler findes jo også!

Anmeld

5. august 2012

Princesspigen

dola skriver:

Hej

Jeg kunne slet ikke tåle at se andres fødsler da jeg var gravid, som det nok er klart igennem mange af de andre indlæg så er ingen føsler ens.

Jeg var til noget forberedelse på sygehuset (del 2 og 3 på herlev) hvilket jeg synes var dejligt for man fik en masse at vide om amning, søskende jalousi, smertestillende og så videre. Jeg havde ikke brug for alle mulige tåbelige øvelser.

Mit bedste fødsels tip er, det kommer til at gør ond, rigtigt ond, MEN det går også over igen....!!!! Og du får en noget så dejlig gave for anstrengelserne.

God fødsel, og igen det går over igen!

mange tak for dit svar også

Anmeld

5. august 2012

Princesspigen

Tulle28 skriver:

Ja det har jeg, men det var egentlig først da jeg havde været på smertefri fødsels kursus at det hele ligesom "faldt på plads". Lad være med at se "Hjælp jeg skal føde" programmerne, tror de skræmmer mere end de gavner. Det er god underholdning og det er jo ikke ligeså spændende at se en fødsel der forløber roligt og uden skrig og skrål:-) Men den slags fødsler findes jo også!

tak for din mening og holdning  sætter jeg pris på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.