læse om fødslen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

KarinaA

Princesspigen skriver:

super, tak for dine råd  

lyder ikke rart med den saltvands sprøjte eller hvad det var..

det var virkelig heller ikke rart, men det var det eneste de kunne tilbyde af smertestillende som ikke havde påvirkning på veerne og baby, gik meget op i at det var så naturligt som overhoved muligt ..  

håber du får en god fødsel  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Princesspigen

fairlady skriver:

det link jeg gav dig, eller hvis du søger på Anja Bay-metoden, fortæller bl.a. om vejrtrækningsmetoder.

Havde ikke selv forberedt mig til første gang jeg fødte, på nogen måder og det er jeg så ked af nu.

Har gjort alt hvad jeg kunne for at forberede mig til denne fødsel og jeg glæder mig helt vildt

okay det må jeg søge på så..

men tænker os at vejrtrækning må være noget af det vi lærer til fødsels forberedelsen os..

glæder mig os til fødslen  

Anmeld

5. august 2012

Aabye

Princesspigen skriver:

puha 66 timer

håber de alle er okay så  

De har det begge to fint.. Her var det et sygehus der ikke tog en masse opkald seriøst der gjorde at der ikke skete noget før.. :/

Hun tager vist hjem i dag da amning og det hele kører perfekt og lille baby tager på som hun skal Ingen grund til at blive på sygehuset..

Men jeg tror i hvert fald at hun er glad for ikke at ha læst om en masse fødsler.. For hun er ærlig talt lidt skuffet over hendes eget forløb..

Anmeld

5. august 2012

Princesspigen

KarinaA skriver:

det var virkelig heller ikke rart, men det var det eneste de kunne tilbyde af smertestillende som ikke havde påvirkning på veerne og baby, gik meget op i at det var så naturligt som overhoved muligt ..  

håber du får en god fødsel  

mange tak skal du have

Anmeld

5. august 2012

Levi&LilysMor

Princesspigen skriver:

jeg har fra min jm allerede meget tideligt fået en "ønske liste" og også udfyldt den..

så tankerne er gjordt og snakket kort om, men de er os skrevet ned..

Okay  jamen vil hvert fald sige det er det vigtigste, og man behøver skam ikke se en film hvordan en fødsel foregår, det er ikke alle der synes det er lige så hyggeligt  jeg er dog ikke så sart så jeg så en , ikke fordi jeg fik noget ud af at se den men ja,,,

Anmeld

5. august 2012

Princesspigen

Line - med Bobben skriver:

De har det begge to fint.. Her var det et sygehus der ikke tog en masse opkald seriøst der gjorde at der ikke skete noget før.. :/

Hun tager vist hjem i dag da amning og det hele kører perfekt og lille baby tager på som hun skal Ingen grund til at blive på sygehuset..

Men jeg tror i hvert fald at hun er glad for ikke at ha læst om en masse fødsler.. For hun er ærlig talt lidt skuffet over hendes eget forløb..

syndt hun er skuffet..

men dejligt de har det godt..  

og så dumme sygehus

Anmeld

5. august 2012

Princesspigen

LevisMor skriver:

Okay  jamen vil hvert fald sige det er det vigtigste, og man behøver skam ikke se en film hvordan en fødsel foregår, det er ikke alle der synes det er lige så hyggeligt  jeg er dog ikke så sart så jeg så en , ikke fordi jeg fik noget ud af at se den men ja,,,

okay tak for dine råd

Anmeld

5. august 2012

fairlady

Princesspigen skriver:

men måske jeg ihværtifal sku læse og smertestillende, hvad der er af forskellige osv  

Ja det er en rigtig god ide. Vær bare opmærksom på at der er forskellige bivirkninger ved epidural.

Var ikke selv klar over at der var så mange bivirkninger ved epi og fik en ved min første fødsel, hvor jeg så også fik ks, som jeg MÅSKE kunne have undgået, hvis jeg ikke havde fået epi.

Dermed ikke sagt at du ikke skal tage den. Det skal du, hvis du føler at det nødvendigt. -men overvej det lige...

Anmeld

5. august 2012

Aabye

Princesspigen skriver:

syndt hun er skuffet..

men dejligt de har det godt..  

og så dumme sygehus

Tror godt at sygehuset har indset deres fejl.. Overlægen derinde sagde i hvert fald at han aldrig.. ikke engang af hans kone.. har fået så stor en skideballe som han fik af min veninde da hun var blevet lappet sammen igen

Anmeld

5. august 2012

Princesspigen

fairlady skriver:

Ja det er en rigtig god ide. Vær bare opmærksom på at der er forskellige bivirkninger ved epidural.

Var ikke selv klar over at der var så mange bivirkninger ved epi og fik en ved min første fødsel, hvor jeg så også fik ks, som jeg MÅSKE kunne have undgået, hvis jeg ikke havde fået epi.

Dermed ikke sagt at du ikke skal tage den. Det skal du, hvis du føler at det nødvendigt. -men overvej det lige...

ar ja, det havde jeg ikke lige tænkt over

kæresten ville helst at jeg ikke fik smerte stillende men jeg derimod ville nok tage imod noget af det hvis jeg ikke følte jeg kunne klare det uden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.